Τα καλά να γράφονται!


Πολλά χρόνια είχε να γίνει συντήρηση-καθαρισμός της 2ης επαρχιακής οδού.

Σχόλιο: Κώστας Μπατσής

Η φωτογραφία είναι από τα στεφάνια της Πλάκας (Ορσίδες) έως τη γέφυρα Πλάκας και φυσικά μιλάει από μόνη της. 



Η ικανοποίηση των Τζουμερκιωτών μεγάλη καθώς και πολύ θετικά τα σχόλια για τον Περιφερειάρχη κ. Αλ. Καχριμάνη που τα τελευταία τουλάχιστον δύο χρόνια έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για τα Τζουμέρκα.

Εγώ θα έλεγα και ένα μεγάλο μπράβο στον Αντιδήμαρχο πολιτικής προστασίας του δήμου Β. Τζουμέρκων κ. Νικ. Βαΐτση γιατί όσες φορές βρέθηκα στο κτήριο της Περιφέρειας τον συνάντησα εκεί να διεκδικεί για τον τόπο μας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Ένας Έλληνας στην Ανταρκτική

Πρεμιέρα για το Χιονοδρομικό Κέντρο Ανηλίου