Η Αλεξάνδρα Μπόμπολη Αντιπρόεδρος Π- Α Κέντρου


Με ανάρτησή της στο fb η Αλεξάνδρα Μπόμπολη κάνει γνωστό ότι ο Δήμαρχος Κ. Τζουμέρκων Χρήστος Χασιάκος της ανέθεσε την Αντιπροεδρία στο Πολιτιστικό και Αθλητικό Κέντρο του Δήμου.



Αναλυτικά στην ανάρτησή της  η Κα Μπόμπολη γράφει:

"Σήμερα, ο Δήμαρχος Κεντρικών Τζουμέρκων, κ. Χ. Χασιάκος, με ενημέρωσε ότι μου ανέθεσε την αντιπροεδρία του Πολιτιστικού και Αθλητικού Κέντρου Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων , όπου θα προεδρεύει ο ίδιος.

Νιώθοντας βαθύτατα συγκινημένη, θα ήθελα να τον ευχαριστήσω, από καρδιάς, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε τόσο κατά την προεκλογική περίοδο, προτείνοντας μου μία θέση στο ψηφοδέλτιό του, όσο και τώρα με την ανάθεση της αντιπροεδρίας του Πολιτιστικού και Αθλητικού Κέντρου Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων.

Αισθάνομαι επίσης ιδιαίτερη χαρά γιατί θα μου δοθεί η ευκαιρία να προσφέρω και από αυτό το πόστο, με όλες μου τις δυνάμεις και την ψυχή μου, στην προβολή, ανάδειξη και διάσωση του τόσο πλούσιου, ποικίλου, μοναδικού, ξεχωριστού πολιτισμού των Τζουμέρκων.

Ενός πολιτισμού την αξία, την ποικιλομορφία και τις διαστάσεις του οποίου έχω κατανοήσει σε μεγάλο βαθμό και έχω κάνει όνειρο ζωής να συμβάλλω, στο μέγιστο δυνατό, στην αξιοποίησή του.

Γιατί τα Τζουμέρκα παράγουν πολιτισμό εδώ και 4 χιλιετίες και οι δύο έννοιες Τζουμέρκα και πολιτισμός είναι άρρηκτα συνυφασμένες". 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ