4 Φεβρουαρίου-Παγκόσμια Ημέρα κατά του καρκίνου


Με ένα δυναμικό και κοινό μήνυμα «Είμαι… και θα…», ξεκινά η εκστρατεία ενημέρωσης ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου. 



Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου 4 Φεβρουαρίου είναι μια ημερομηνία η οποία καθιερώθηκε από την UICC (Παγκόσμια Ένωση κατά του Καρκίνου) το 2000 και στοχεύει με ένα σύνθημα κάθε φορά να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού σε Παγκόσμιο, Ευρωπαϊκό και Εθνικό επίπεδο με την ανάληψη συγκεκριμένων δραστηριοτήτων, κατά του καρκίνου...

Η Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019, σηματοδοτεί την έναρξη της τριετούς εκστρατείας "I am and i will..." ("Είμαι.. και θα...") η οποία απευθύνει μια δυνατή έκκληση για δράση ζητώντας προσωπική δέσμευση απ' όλους να συμβάλλουν στην μείωση των επιπτώσεων του καρκίνου σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο.

Όποιος και αν είστε - επιζών, φροντιστής, συγγενής, φίλος, εθελοντής, επιχειρηματίας, εργαζόμενος στον τομέα της υγείας, εκπαιδευτικός, μαθητής, φοιτητής... άνθρωποι που αγαπάμε τη ζωή... - κάντε την προσωπική σας δέσμευση και αναλάβετε τώρα δράση για έναν κόσμο με λιγότερο καρκίνο.

"ΕΙΜΑΙ μητέρα ΚΑΙ ΘΑ μαγειρεύω υγιεινά για την οικογένειά μου. " "ΕΙΜΑΙ καθηγητής ΚΑΙ ΘΑ ενημερώσω τους μαθητές μου για τις συνέπειες του αλκοολισμού. " "ΕΙΜΑΙ φοιτητής ΚΑΙ ΘΑ σταματήσω το κάπνισμα." "ΕΙΜΑΙ νέος ΚΑΙ ΘΑ γυμνάζομαι περισσότερο."

Το "I am and i will..." ("Είμαι ...και θα...") αντιπροσωπεύει τη δύναμη των μεμονωμένων ενεργειών που γίνονται τώρα για να επηρεάσουν θετικά το μέλλον μας. Των ενεργειών που μπορεί να κάνει ο καθένας από μας, ανάλογα με την ιδιότητα και τις δυνατότητές του, ώστε να μάθει περισσότερα για την πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου και να αναλάβει δράση αλλάζοντας τον τρόπο ζωής του και βοηθώντας τον συνάνθρωπο του με τελικό στόχο μια ζωή με λιγότερο καρκίνο για όλους.

 Επιθυμούμε τη δέσμευση της πολιτείας, της Περιφέρειας Ηπείρου, του Δήμου Αρταίων, του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας, του Ιατρικού Συλλόγου Άρτας, της Ιατρικής Εταιρίας Άρτας, των φορέων εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων Ν.Άρτας, των κοινωνικών υπηρεσιών Ν.Άρτας, όλων των συλλόγων του νομού μας, όλων των υπευθύνων λήψης αποφάσεων να αναλάβουν δράση προς αυτή την κατεύθυνση.

Επιθυμούμε την ενθάρρυνση όλων των Αρτινών να αναλάβουν δράση σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο. Είμαστε εδώ ως Σύλλογος, πιστοί στον στόχο μας για μια ζωή χωρίς καρκίνο και σας καλούμε όλους να συμπορευτείτε μαζί μας.

Η δική μας δέσμευση στα πλαίσια της εκστρατείας "I am and i will..." ("Είμαι ... και θα...") είναι "ΕΙΜΑΣΤΕ ο Σύλλογος Εθελοντών κατά του καρκίνου του μαστού ΕπιΣτήθιοι Φίλοι Αρτας ΚΑΙ ΘΑ συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για μια ζωή με λιγότερο καρκίνο, μένοντας όρθιοι και μαχητικοί και προπαντός περνώντας όμορφα την κάθε στιγμή, τιμώντας τη ζωή, καταφέρνοντας μέσα από την συλλογικότητα να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες, χωρίς να ξεχνάμε ότι η ζωή είναι πάντα Κέρδος!»

Από το ΔΣ του Συλλόγου Εθελοντών κατά του καρκίνου του μαστού «ΕΠΙΣΤΗΘΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΡΤΑΣ»

Η πρόεδρος Αγγελική Τσιρογιάννη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης