...Έγινα άθελα μου ''το μήλο της Έριδος''..!!


Ατενίζω την νέα μου γειτονιά φρεσκοχιονισμένη και ονειρεύομαι..!

Ο γνωστός Βολιώτης Αποστόλης Τσιμπανάκος, ο οποίος ανοίγει μονοπάτια τουρισμού και στα Τζουμέρκα έκανε χθες την παρακάτω ανάρτηση στο fb "Έζησα για 4 χρόνια στην βορειοανατολική πλευρά των Τζουμέρκων, μες το δάσος, κάτω απ τις επιβλητικές ορθοπλαγιές με τα αστείρευτα κρεμαστά νερά!



Οργάνωσα ένα διαλυμένο και ξεχασμένο ορεινό καταφύγιο και έγινα άθελα μου ''το μήλο της Έριδος'' εξυπηρετώντας ανιδιοτελώς τους σκοπούς εκατοντάδων ξένων επισκεπτών αλλά και ντόπιων κατοίκων.

Προσπάθησα να οργανώσω και το παραμελημένο βουνό δημιουργώντας μέσα από αυτοχρηματοδοτούμενες ιδιωτικές πρωτοβουλίες, υποδομές ήπιας τουριστικής ανάπτυξης για αποδράσεις στα κρυφά ως τότε στολίδια της περιοχής.. 

Σε καμία περίπτωση όμως δεν βρήκα την ανταπόκριση που χρειαζόταν..αλλά ποιος ήμουν εγώ;;.. Προσπάθησα πολύ, πιστέψτε με...

Παραγράφω όμως όλα αυτά μιας και είναι γενικό φαινόμενο στην ακατέργαστη ελληνική ύπαιθρο.. 


Το βουνό με κέρδισε όπως και να χει.. Όπως με κέρδισαν και οι ορεσίβιοι φίλοι πλέον, που συνάντησα στα ψηλά βοσκοτόπια αλλά και κάποιοι αξιόλογοι άνθρωποι που επιχειρούν με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον εκεί πάνω..

Κρατώ λοιπόν τα όμορφα και επιστρέφω με δική μου βάση και επαγγελματική έδρα στο πιο απομονωμένο και όμορφο χωριό της οροσειράς ώστε να ολοκληρώσω με μεράκι αυτό που ξεκίνησα πριν λίγα χρόνια.."

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φώτο:  https://aetostz.blogspot.com/2017/09/blog-post_70.html


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης