Ζητά να διαγραφεί το όνομά της από τη λίστα Ριζόπουλου


Πρόκειται για την Καθηγήτρια Γαλλικών Αντωνία Καπονικολού, από την Άρτα, η οποία προχώρησε σε μία αιχμηρή δήλωση. 

Στην δήλωση περιγράφει πως έγινε αποδέκτης ενός κειμένου ωραίων ιδεών, χωρίς τίτλο ή υπογραφή... Η συναίνεσή της στο κείμενο αυτό μετατράπηκε σε υπογραφή στήριξης προς τον Σπύρο Ριζόπουλο.



 Η ίδια ζητά να διαγραφεί το όνομά της "από την λίστα των 220" και κρατά για τον εαυτό της το δικαίωμα να ανακοινώνει τις αποφάσεις της για τα κοινά.

Αναλυτικά με ανάρτησή της στο fb αναφέρει: 

Με μεγάλη μου λύπη και δυσαρέσκεια χτες διαπίστωσα το πως μια συναίνεση "ωραίων ιδεών" μπορεί να μετατραπεί σε ανακοίνωση και υπογραφή στήριξης του κ.Ριζοπουλου.

 Προσφάτως έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο μέσω viber από ένα οικείο μου πρόσωπο το οποίο περιελάμβανε ένα κείμενο με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος μας και τις δυνατότητες ανάπτυξης της Ηπείρου.

Θεωρώντας λοιπόν ότι είναι μια άτυπη απλή τοποθέτηση συμφώνησα με τους προτεινόμενους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να υπάρξει ανάπτυξη στην Ήπειρο. Τονίζω δε ότι το κείμενο δεν είχε ούτε τίτλο ή υπογραφή συντάκτη.

Χτες λοιπόν πληροφορήθηκα ότι το ονοματεπώνυμο μου και η υπογραφή μου βρίσκονται στην λίστα των 220 Ηπειρωτών που στηρίζουν τον εν δυνάμει υποψήφιο Περιφερειάρχη Ηπείρου κ.Ριζοπουλο.

Δηλώνω δημόσια ότι τον κ.Ριζοπουλο ούτε τον γνωρίζω προσωπικά και ουδέποτε υπέγραψα κάποιο έγγραφο κείμενο που να αφορά την προσωπική μου στήριξη στην υποψηφιότητα του. Για το λόγο αυτό απαιτώ ως προς την διαγραφή του ονόματος μου από τους ιθύνοντες από τη συγκεκριμένη λίστα προς αποφυγή της χρήσης των νόμιμων δικαιωμάτων μου .

ΣΣ Και δράττοντας την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να ενημερώσω όλους αυτούς που εμπλέκουν το όνομα μου σε οιαδήποτε υποψηφιότητα μου στα κοινά του τόπου που διαμένω ,ότι αν υπάρξει τέτοια περίπτωση θα είμαι η πρώτη που θα το ανακοινώσω.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης