Επιθυμία μας είναι η ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ


Σύσσωμη η αντιπολίτευση του Δήμου Νικολάου Σκουφά ζητά την συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο 

 Γράφει η Χριστίνα Μπίζα 

Με 9 υπογραφές Δημοτικών Συμβούλων της αντιπολίτευση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νικολάου Σκουφά κατατέθηκε την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016 στην γραμματεία του Δήμου...



... Νικολάου Σκουφά το αίτημα για συζήτηση ως τακτικό στο Δημοτικό Συμβούλιο του θέματος που αφορά την 4χρονη καθυστέρηση κατασκευής αγωγού αποχέτευσης ομβρίων σε αγροτικό δρόμο στο 2ο χιλιόμετρο επί της Εθνικής Οδού Άρτας Αγρινίου.

Το αίτημα υπογράφουν οι: Μουσαβερές Θεόδωρος, Φιλίππου Ιωάννης, Πεσλής Δημήτριος, Μπίζας Γεώργιος, Τσανάκης Βασίλης, Πεσλής Χαράλαμπος, Τριαντάφυλλος Ευάγγελος, Παπακίτσος Ζώης, Κικιώνης Κων/νος, τους οποίους και ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Είχε προηγηθεί στις 12-10-2016 και αίτημα προς Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου των 15 πολιτών οι οποίοι ζητούν την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου.

Επειδή το όλο θέμα τείνει να λάβει ένα χαρακτήρα «βεντέτας» εάν λάβω υπόψη και την μεγάλη ένταση η οποία υπήρξε κατά την παρουσία μου στην προηγούμενη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου από την πλευρά του κ. Δημάρχου προς το πρόσωπό μου, την οποία θεωρώ πέρα για πέρα αδικαιολόγητη και άδικη, εκτιμώ ότι είναι σκόπιμο να αναφερθώ στο ιστορικό της συγκεκριμένης επιχείρησης της οποίας διεκδικώ την συνέχεια.

Η συγκεκριμένη οικογενειακή επιχείρηση ιδρύθηκε από τον πατέρα μου Δημήτριο Μπίζα του Γεωργίου και άρχισε την λειτουργία της την 21- Απριλίου του 1967 ( πρώτη μέρα της Δικτατορίας) με λίγα χρήματα που κέρδισε ο πατέρα μου από την ταινία « Με την Λάμψη στα μάτια» της οποία τα γυρίσματα έγιναν στο Πέτα της Άρτας και με τη στήριξη του Θείου μου Μανώλη Μπίζα ο οποίος την πρωτοξεκίνησε και αποχώρησε αφού βρήκε άλλη δουλειά.

Η επιλογή του συγκεκριμένου ελεύθερου επαγγέλματος δεν έγινε τυχαία αφού τα χρόνια εκείνα οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες για έναν μορφωμένο και δραστήριο άνθρωπο που όμως στερούνταν «πιστοποιητικού κοινωνικών φρονημάτων».

Ο πατέρας μου για όσους δεν γνωρίζουν να θυμίσω ότι υπήρξε ένας τα πρώτα ιδρυτικά μέλη το 1953 του « Αθλητικού Ομίλου Φιλέλληνες Πέτα, Α.Ο.Φ. Πέτα) καθώς επίσης ήταν ένας και εκ των πρωτεργατών για την ίδρυση του «Ελαιοκομικού Συνεταιρισμού Πέτα». Μέτα από από 3,5 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας της επιχείρησης σε ηλικία 38 χρόνων ξαφνικά στην Αθήνα ο πατέρας μου πέθανε.

Την δραστηριότητα του συνέχισε η μητέρα μας Ευαγγελή Μπίζα, το γένος Ευαγγέλου Γεωργή η οποία υπήρξε άξιος συνεχιστής και πολύ ωραίος και δραστήριος άνθρωπος.

Η «ειρωνεία» είναι ότι και εγώ επέλεξα την συνέχεια της οικογενειακής επιχείρησης και γιατί την αγαπώ, αλλά και γιατί ποτέ δεν υπήρξα αυτό που λέμε στέλεχος κανενός πολιτικού χώρου και συνεπώς δεν είχα την «ασπίδα» της έξωθεν καλής μαρτυρίας του ενταγμένου ανθρώπου, επιλέγοντας από άποψη την αγωνιστικότητα και την ελευθερία της σκέψης.

Έζησα και ζω μία πολύ ενδιαφέρουσα ζωή με ποικιλία και ενδιαφέροντα, όμως το γεγονός ότι δεν είχα και εγώ στους «σύγχρονους καιρούς» που διανύουμε «Πιστοποιητικό Κοινωνικών Φρονημάτων» όπως ο πατέρας μου, δεν μου επέτρεψε να ριζώσω σε κάποια από τις δουλειές που προηγήθηκαν και οδηγήθηκα εκ των πραγμάτων να στηριχτώ στην οικογενειακή μας επιχείρηση επιθυμώντας να της δώσω με την ευκαιρία αυτή εκείνη την φυσιογνωμία που εγώ επιθυμώ χωρίς όμως και εδώ τα πράγματα να είναι απλά.

Ο πατέρας μου 3,5 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας της έχασε ξαφνικά μέσα στην Δικτατορία τη ζωή του. Δεν ξέρω εάν είναι τυχαίο αλλά χάθηκε λίγες μόλις μέρες από τώρα, αρχές του Δεκέμβρη.

Ο θάνατος όμως φίλοι μου έχει πολλές μορφές. Μπορεί να είναι κοινωνικός, οικογενειακός, επαγγελματικός και οτιδήποτε άλλο και να οδηγούμαστε στον ίδιο παρονομαστή. Εκεί εξαρτάται από τις άμυνες και τις αντιστάσεις στις πιέσεις, στις ακρότητες και τους αποκλεισμούς των ανθρώπων που τις υφίστανται.

Επειδή 4 χρόνια αναμονής για ένα αγωγό αποχέτευση ομβρίων θεωρώ ότι είναι πάρα πολλά, εκτιμώ ότι ήρθε η ώρα να δοθεί άμεσα λύση προκειμένου να υπάρξει δυνατότητα ομαλής συνέχειας μιας ωραίας προσπάθειας την οποία μοιραστήκαμε με όλους τους κατοίκους του Πέτα όπου ήταν ή έδρα μας ώστε να φανεί και η συνέχεια η οποία θα εκπλήξει ευχάριστα όλους μας.

Ζητώ από όλους του Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου Νικολάου Σκουφά ανεξαρτήτως συνδυασμών, να στηρίξουν το αίτημά μας αποδεικνύοντας και στην πράξη ότι το 2016 δεν χρειάζεται να επιδεικνύει κανείς απαραίτητα την πολιτική του τοποθέτηση ή να γίνεται καταμέτρηση ψηφοφόρων και σταυρών για να ικανοποιηθεί ένα δίκαιο αίτημα.

 Αίτημα δικό μου μετά την ταλαιπωρία την οποία έχω υποστεί, αλλά και των κατοίκων της συγκεκριμένης περιοχής είναι μία ομόφωνη απόφαση κατασκευής του αγωγού αποχέτευσης ομβρίων προκειμένου να αισθανθούμε ότι στο Δήμο Νικολάου Σκουφά όσοι ζούμε και δραστηριοποιούμαστε αποτελούμε ισότιμα μέλη του κοινωνικού ιστού χωρίς ρατσισμό, διαχωρισμούς και περιθωριοποιήσεις.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης