Στα όρια του παραλόγου... Επεμβαίνει ο Εισαγγελέας


Ήρθε και η μέρα που το θέμα της τετράχρονης καθυστέρησης για την κατασκευή του αγωγού αποχέτευσης ομβρίων στο 2ο χιλιόμετρο επί της Εθνικής Οδού Άρτας Αγρινίου θα συζητούνταν στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Νικολάου Σκουφά.

Γράφει : η Χριστίνα Μπίζα 

Η «μεγάλη μέρα», η 23η Νοεμβρίου 2016 στις 6,30 το απόγευμα, η μέρα αυτή όμως που θα αποδείκνυε περίτρανα τα σκοτεινά σχέδια του Δήμαρχου Νικολάου Σκουφά σε βάρος Δημοτών τους οποίους επιμένει να ταλαιπωρεί... 



...χωρίς ουδεμία δημοκρατική συνείδηση παρασύροντας σε αυτό τον κατήφορο και στελέχη του μηχανισμού του Δήμου τα οποία προαποφασίζουν για τις εξελίξεις και του Δημοτικού Συμβουλίου.

Είναι έως και «κωμικό» το σκηνικό σε κάποιες των περιπτώσεων. Αλλά ας πάρω τα πράγματα με τη σειρά….

Αναμένοντας τις εξελίξεις μετά και το αίτημα των 9 Συμβούλων της αντιπολίτευσης, την παραμονή της συζήτησης του θέματος, ημερομηνία την οποία δεν γνώριζα, χτυπά το κουδούνι ο ταχυδρόμος το πρωί της Τρίτης 22 Νοεμβρίου 2016 και μου φέρνει μία συστημένη επιστολή.

Η επιστολή αφορούσε «Προσκόμιση στοιχείων της οικοδομικής άδειας» έγγραφα τα οποία σημειωτέων προσκόμισα στο Δήμο Νικολάου Σκουφά όταν μου ζητήθηκαν και πάλι πριν σχεδόν 2,5 χρόνια.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής το οποίο έχει ημερομηνία 14-11-2016 και αρ.πρωτ. 10843 και έκανε να φτάσει από το Δήμο Νικολάου Σκουφά στην Άρτα που μένω 9 ολόκληρες μέρες, αναφέρει:

«Σε συνέχεια της παραπάνω σχετικής αίτησής σας και προκειμένου η υπόθεσή σας να εισαχθεί προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, παρακαλούμε να προσκομίσετε τα στοιχεία του φακέλου της οικοδομικής άδειας (τοπογραφικά διαγράμματα, μελέτες διαμόρφωσης κ.λ.π.), για την πληρέστερη ενημέρωση των υπηρεσιών ( Δ/νση Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος) και των μελών του Δ.Σ.»
Υπογραφή ο Δήμαρχος Νικολάου Σκουφά Ευστάθιος Γιαννούλης.

Μία μόλις ώρα μετά την παραλαβή της συγκεκριμένης επιστολής πληροφορήθηκα από φιλικό μου πρόσωπο ότι το θέμα έχει ενταχθεί ως τακτικό για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Νικολάου Σκουφά στις 23 Νοεμβρίου στις 6,30 το απόγευμα, μία μόλις μέρα μετά την παραλαβή του εγγράφου και μου γεννάτε το εύλογο ερώτημα γιατί έλαβα την προηγούμενη μέρα της Συνεδρίασης την συγκεκριμένη επιστολή για κατάθεση εγγράφων για εισαγωγή του θέματος για συζήτηση ενώ αποφασίστηκε ήδη η συζήτηση του.

Αποφασίζω να είμαι και τυπικά εντάξει και ανεβαίνω το πρωί της Τετάρτης στο Πέτα πηγαίνω στο Δημαρχείο όπου ο κ. Δήμαρχος έλειπε και μίλησα με την Αντιδήμαρχο κ. Βαβέτση η οποία μου υπέδειξε ότι θα πρέπει να πάω τα συγκεκριμένα έγγραφα στον κ. Τάλαρο στις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου και μάλιστα με μάλωσε που έφερα το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο λέγοντάς μου ότι έκανε και επιτόπου αυτοψία η πολεοδομία του Δήμου, υπό την μορφή απειλής και ότι θα πρέπει εμείς μόνοι μας σαν ιδιοκτήτες να φροντίσουμε για τα νερά και όχι ο Δήμος.

Πηγαίνω τα χαρτιά στον κ. Τάλαρο στον οποίο τα είχα πάει και την προηγούμενη φορά και του δείχνω το έγγραφο που έλαβα και του λέω ότι με στέλνει η κ. Βαβέτση.

 Εκείνος αρνήθηκε ότι ήταν αυτό υπεύθυνος να τα παραλάβει και προσπάθησε να έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία με την κ. Βαβέτση χωρίς όμως αποτέλεσμα. Αρνήθηκε επίσης ότι του είχα πάει και πάλι τα συγκεκριμένα χαρτιά πριν 2 χρόνια ενώ αντίγραφα των οποίων είχα δώσει και προσωπικά στον κ. Δήμαρχο.

Είπε μάλιστα ο κ Τάλαρος ότι ποτέ δεν εξέτασε τα χαρτιά, ενώ του τα έφερα εγώ η ίδια παρουσία και της μητέρας μου και όπως τώρα και τότε. Είπε ότι και τότε με είχε συμβουλέψει να πάω τα χαρτιά στο Κομπότι στην κ. Παπαθανασίου, κάτι το οποίο απέχει πολύ από την πραγματικότητα αφού λίγες ώρες αργότερα κατά την διάρκεια της Συνεδρίασης η κ. Παπαθανασίου ανέφερε ότι μόλις το τελευταίαο διάστημα ασχολείται η πολεοδομία με τέτοια θέματα ενώ πριν ήταν θέματα τα οποία εξέταζαν οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου.

Μού είπε όμως ο κ. Τάλαρος, σχεδόν απολογούμενος και εγώ εργαζόμενος είμαι εδώ και του είπα ότι τον καταλαβαίνω, όμως επιθυμώ και εγώ ανάλογη κατανόηση.

Αρκεί να σας αναφέρω ότι πριν 2,5 περίπου χρόνια πριν τις προηγούμενες εκλογές πότε μου ζητούσε ο κ Δήμαρχος το τοπογραφικό, πότε την άδεια οικοδομής πότε κατόψεις κ.λ.π και παραμονή Χριστουγέννων 2 χρόνια πριν μαζί με την μητέρα μου πριν χειρουργηθεί του είχα προσκομίσει όπως και τώρα ολόκληρο το φάκελο που αφορά την οικοδομή.

Όταν του είπα σας έφερα όλα τα χαρτιά κ. Δήμαρχε πιο χαρτί που αφορά την οικοδομή θέλετε η απάντησή του ήταν « Εγώ είμαι φαρμακοποιός και δεν τα ξέρω αυτά πάρε το φάκελο και πήγαινε τον στον κ. Τάλαρο» όπως και έκανα.

Από τότε και μετά δέχθηκα άπειρες υποσχέσεις του τύπου «μείνε ήσυχη θα τακτοποιηθεί το θέμα σου» στην προσπάθειά μου να μου ορισθεί ακριβής ημερομηνία μία χαρακτηριστική απάντηση του κ. Δημάρχου ήταν « μην ανησυχείς θα δεις εκεί κάτω τις μπουλντόζες να σκάβουν και θα καταλάβεις».

Και κατάλαβα από τις εξελίξεις ότι δεν είχε ποτέ την πρόθεση να το πράξει. Ήταν πέρα για πέρα μία μεγάλη κοροϊδία και ήταν και ένα από τους λόγους που έθεσα και υποψηφιότητα ανταποκρινόμενη σε μία από τις προτάσεις που είχα σε αντίπαλο με αυτόν συνδυασμό στο Δήμο Νικολάου Σκουφά παρά το γεγονός ότι δεν είχα την πρόθεση να κατέβω υποψήφια με κανέναν.

Για να επανέλθω στο σήμερα και στα γεγονότα της Τετάρτης 23 Νοεμβρίου ο κ Τάλαρος μου υπέδειξε ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στην κ. Παπαθανασίου και να πάω στο Κομπότι, αυτό με δυσαρέστησε άλλα μη μπορώντας να κάνω διαφορετικά κάλεσα ΤΑΧΙ και πήγα και μην έχοντας Ι.Χ. παρακάλεσα να με περιμένει εκτιμώντας ότι δεν θα καθυστερήσω.

Ανέβηκα στο γραφείο της κ. Παπαθανασίου η οποία την ώρα εκείνη ήταν στο σπίτι της και ειδοποιήθηκε από συνάδελφό της ότι την περιμένω και ότι με περιμένει ΤΑΧΙ. Κατά τον χρόνο αναμονής μου ανέφερα για το λόγο που ήρθα και έμεινα έκπληκτη όταν η συγκεκριμένη κυρία στο γραφείο της οποίας περίμενα με ρώτησε «έχετε άδεια οικοδομής γιατί εμείς ψάξαμε και δεν την βρήκαμε πουθενά.»

Η απάντησή μου ήταν «και βέβαια έχουμε άδεια οικοδομής πώς κτίσαμε πάνω στην Εθνική οδό χωρίς άδεια. Αλλά γιατί την ψάχνατε την άδεια και δεν την ζητούσατε από το Δήμο που την έχω προσκομίσει.» «Η Συνεδρίαση είναι το απόγευμα» της είπα «και θα συζητηθεί το θέμα στις 6,30» και η απάντηση « Το ξέρω η κ Παπαθανασίου έχει στείλει και την εισήγηση» μου είπε η κυρία μία συζήτηση η οποία γίνονταν στις 12 και κάτι το μεσημέρι και χωρίς να έχουν βρει το φάκελο της πολεοδομίας που αφορούσε την οικοδομή μας ούτε γνώριζαν εάν είχαμε καν Άδεια Ανέγερσης Οικοδομής.

Μία οικοδομή η οποία κτίστηκε πρίν 25 και πλέον χρόνια και ήταν νοικιασμένη για περισσότερα από 15 χρόνια με ρεύμα και νερό. Όπως καταλαβαίνετε όμως στα χρόνια που μεσολάβησαν κτίστηκαν και άλλες οικοδομές και η εικόνα και οι ανάγκες στην περιοχή διαφοροποιήθηκαν γι αυτό και προέκυψε και το πρόβλημα με την εισροή υδάτων.

Όταν μετά από σχεδόν 25 λεπτά και με το ΤαΧίμετρο να γράφει εμφανίστηκε η κ. Παπαθανασίου (ίσως άργησαν να γίνουν τα σουτζουκάκια…..) μου είπε ότι έψαχναν σε λάθος ονόματα και ημερομηνίες και δεν έβρισκαν με τίποτα το φάκελο στην πολεοδομία που αφορούσε την οικοδομή μας.

Της έδωσα το έγγραφο της Άδεια και ότι άλλο μου ζήτησε και της ανέφερα και κάποια πράγματα για το ιστορικό της οικοδομής, όμως αισθάνθηκα ότι υπήρχε μία κοινή γραμμή με αυτή της κ. Βαβέτση και ως προς το την φρασεολογία και ως προς τους χειρισμούς.

Μου υπέδειξε ότι θα πρέπει να γίνουν σκάλες και ράμπες, όμως ίσως δεν πρόσεξε ότι το ένα αναθεωρημένο τμήμα του θείου μου Λάμπρου Γεωργή δεν πρέπει να κάνει ούτε σκάλα ούτε ράμπα πίσω αφού αφαιρέθηκε το ένα υπόγειο.

Της είπα ότι είναι στις προθέσεις μας να κάνουμε διαμόρφωση του χώρου αρκεί να φύγουν τα νερά του δρόμου αφού δεν υπάρχει χαντάκι για τα όμβρια και όλος αυτός ο όγκος νερού μας δημιουργεί προβλήματα.

Η στάση της όμως ήταν ιδιαίτερα ερειστική απέναντί μου και μου είπε ότι ο Δήμος δεν είναι υποχρεωμένος να μας φτιάξει ούτε πεζοδρόμια ούτε ρείθρα και όταν της είπα ότι εμείς δεν ζητάμε πολυτέλειες και μπορεί ο Δήμος εάν δεν υπάρχουν χρήματα να μας κάνει ένα απλό χαντάκι αρχικά από την πλευρά του Ψαρογιάννη που είναι και πρανές και χωρίς τοιχίο και έχουν ροή τα νερά προς εμάς, μου είπε ότι ούτε ένα απλό χαντάκι μπορεί να γίνει γιατί θα έχει πολύ μεγάλη κλήση.

Όταν την ρώτησα και πως πρέπει να γίνει που θα πάει τόσο νερό μου έφερε σαν παράδειγμα δική της περίπτωση που έκανε βόθρο για να πηγαίνουν τα νερά και με συμβούλεψε να κάνουμε το ίδιο. Επέμεινε ότι θα πρέπει οι ιδιοκτήτες μόνοι μας να αντιμετωπίζουμε το θέμα όπως μου είπε και η κ. Βαβέτση.

Όταν ίσως αντιλήφτηκε ότι ο τόνος της ήταν περισσότερο από αυτό που έπρεπε οξύς μου είπε ότι για το θέμα θα αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο. Ενώ από ότι φάνηκε και από τα λεγόμενα της κ. Βαβέτση η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ήταν ήδη προειλημμένη.

Να σημειώσω εδώ ότι μιλάμε για μία ημιτελή οικοδομή αφού το πάνω τμήμα της είναι ακόμη «γιαπί» και η εξωτερική σκάλα στο πίσω μέρος η οποία θα το εξυπηρετούσε δεν έχει κατασκευαστεί (υπάρχει όμως κατασκευασμένη ήδη εσωτερική σκάλα).

Δεν κατασκευάστηκε η εξωτερική σκάλα και ότι όχι λόγο της παράλειψης ή της αδιαφορίας απλά γιατί λόγο οικονομικών ο αδελφός μου αδυνατεί στην παρούσα φάση να ολοκληρώσει την οικοδομή αφού εργάζεται και ζει μόνιμα με την οικογένειά του στην Αγγλία.

Ήρθε και η ώρα της συνεδρίασης στις 6.30 το απόγευμα όπου εκεί κινηθήκαμε πραγματικά στα όρια του παραλόγου με ένα Δήμαρχο έδειξε δήθεν διαλλακτικός ο οποίος από τελευταίο ζήτησε το θέμα να συζητηθεί πρώτο για να εξυπηρετήσει δήθεν, και να μην μας κουράσει στη Συνεδρίαση αλλά επιλέγοντας να μας ταλαιπωρεί χρόνια ολόκληρα με τους χειρισμούς του ίδιου αλλά και των συνεργατών του, οι οποίοι χωρίς τα έγγραφα της Πολεοδομίας αφού όπως και η κ. Παπαθανασίου παραδέχθηκε ότι έψαχναν σε άλλα ονόματα, άγνωστο γιατί , επιλέγουν να συντάσσουν εισηγήσεις με ελλιπή έγγραφα και προαποφασίζουν και κατευθύνουν τις αποφάσεις επιχειρώντας την μετάθεση των ευθυνών μιας 4χρονης αχαρακτήριστης ταλαιπωρίας.

Ο κ Δήμαρχος επέλεξε κατά την προσφιλή τακτική του και πάλι την οδό της κατασυκοφάντησης προς το πρόσωπό μου τονίζοντας ότι δεν εκβιάζετε κάτι το οποίο δεν είναι στις προθέσεις μας, αλλά δεν είμαστε διατεθειμένοι να δεχθούμε και το αντίθετο.

Ίσως το γεγονός ότι έλαβε Εισαγγελική κλίση για να κατάθεση, σε ημερομηνία που δεν είπε, για το συγκεκριμένο θέμα το πρωί της ημέρας της συνεδρίασης, τον οδήγησε να κινηθεί περισσότερο με γνώμονα τον εγωισμό και όχι το δίκαιο και τη λογική

Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης ενώ υπήρξε πρόθεση να δοθεί λύση έστω και με την κατασκευή χαντακιού και από την πλευρά και της μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και κάποιων δικών του συμβούλων, κάτι το οποίο και εμείς αποδεχόμαστε ο ίδιος και η κ. Βαβέτση η οποία εκτελούσε χρέη Προέδρου έδειχναν ένα αδιάλλακτο πρόσωπο και τελικά ο κ. Δήμαρχος ζήτησε πρώτα να διαμορφωθεί ο περιβάλλοντας χώρος της οικοδομής και μετά ο Δήμος σε βάθος χρόνου όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννούλης «όταν και εάν μπορέσει ο Δήμος να δει τι μπορεί να κάνει».

Προσπάθησα όπως και στην τοποθέτησή μου να δώσω να καταλάβουν ότι πρέπει να ρυθμιστεί το θέμα άμεσα γιατί έχω υποστεί μεγάλη ζημιά και θα πρέπει να λειτουργήσει η επιχείρησή μου, αλλά δυστυχώς δεν βρήκα ανταπόκριση για ακόμη μία φορά. Μάλιστα όταν στην τοποθέτησή μου προσπάθησα να πω δύο λόγια για το ιστορικό της επιχείρησης ο κ. Δήμαρχος έδειξε ιδιαίτερα ενοχλημένος.

Ο Δήμος Νικολάου Σκουφά, ο νομότυπος και ο σωστός, ο οποίος προσπαθεί να εμποδίσει αναπτυξιακές εξελίξεις με όποιο τρόπο. Αρκεί κλείνοντας να σας αναφέρω περιστατικό που συνέβη προ εικοσαημέρου περίπου όταν αρχίσαμε την διαμόρφωση του χώρου γιατί δεν αδρανούμε όπως θέλει ο κ Δήμαρχος και κάποιοι εκ των συνεργατών του να αφήνουν να εννοηθεί.

Μπροστά στην είσοδο της ιδιοκτησία μας επί της Εθνικής Οδού ήταν παρατημένο ένα μεγάλο λευκό φορτηγό χωρίς πινακίδες. Να σημειώσω ότι όταν μπήκαμε κατά τις εργασίες στην οικοδομή ήταν σπασμένο το πίσω παράθυρο της οικοδομής και λείπανε κιβώτια με εμπορεύματα και δικά μου και κιβώτια με πράγματα του αδελφού μου.

Γείτονες μας πλησίασαν και μας συμβούλεψαν να απομακρυνθεί το φορτηγό αυτό από μπροστά από την ιδιοκτησία μας και εκτίμησαν ότι είναι αρμοδιότητα της Τροχαίας. Επικοινωνώ με την Τροχαία και μου λένε ότι δεν είναι στις αρμοδιότητές της και ότι υπεύθυνος είναι ο Δήμος Νικολάου Σκουφά. Αυτό και με παραξένεψε, με εξόργισε, αλλά και με προβλημάτισε.

Τηλεφωνώ στο Δήμο αναφέρω το όνομα μου και το θέμα και η υπάλληλος προθυμοποιήθηκε να με συνδέσει να μιλήσω με την κ. Βαβέτση χωρίς όμως αποτέλεσμα. Τηλεφώνησα και στην ίδια μόνη μου χωρίς ανταπόκριση. Τηλεφωνώ και πάλι στη γραμματεία και ζητώ να μεταφέρει εκείνη το αίτημα της απομάκρυνσης του φορτηγού από την είσοδο της ιδιοκτησίας μας.

Την επομένη μέρα το πρωί μου τηλεφώνησαν από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Νικολάου Σκουφά και μου ζήτησαν διευκρινήσεις εάν είναι μέσα η έξω από την ιδιοκτησία μας παρκαρισμένο το φορτηγό. Τους εξήγησα ότι δεν θα μπορούσε να είναι μέσα γιατί είναι περιφραγμένο αλλά είναι ακριβώς απ έξω.

Μου είπε η Κυρία που μίλησα ότι έχω δίκιο και ότι θα τοποθετήσουν μία ειδοποίηση για την απομάκρυνση του και εάν σε 15 μέρες δεν απομακρυνθεί θα δοθεί για ανακύκλωση, όπως μου είπαν ότι θα πρέπει να γίνει και από την Τροχαία που επικοινώνησα αρχικά.

Το μεσημέρι της ίδιας μέρας πήγα στην οικοδομή για άλλες δουλειές που είχα και είδα έκπληκτη το φορτηγό μπροστά από τη είσοδο της ιδιοκτησίας μας ότι είχε κιόλας απομακρυνθεί. Ήταν γνωστός ή άγνωστός τους ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου φορτηγού;

Τα συμπεράσματα δικά σας ...

 Χριστίνα Μπίζα



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ