Π.Ηπείρου: Εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής
- Καχριμάνης: "Για μας δεν είναι αυτοσκοπός ο τουρισμός, αλλά πρέπει αυτός να συνδυαστεί με την προώθηση των τοπικών προϊόντων"
Φιλόδοξο, στοχευμένο με παράλληλες δράσεις προώθησης των τοπικών προϊόντων είναι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ηπείρου για το 2016, το οποίο εγκρίθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.
"Για μας δεν είναι αυτοσκοπός ο τουρισμός, αλλά πρέπει αυτός να συνδυαστεί με την προώθηση των τοπικών προϊόντων", ανέφερε ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, μεταφέροντας την εμπειρία από εκθέσεις που έγιναν μέσα στο 2015.
"Συνεργαζόμαστε με τα Επιμελητήρια, οι δε επιχειρηματίες έρχονται στην αποστολή της Περιφέρειας με δικά τους χρήματα. 'Ο, τι κάνουμε, το κάνουμε όλοι μαζί, κοιτάμε να έχουμε αύριο.
Οι δράσεις μας είναι στοχευμένες και μέσα από τριήμερα σε επιλεγμένες αγορές, θα προσπαθήσουμε να δώσουμε την ταυτότητα της Περιφέρειάς μας", τόνισε. Πρόσθεσε επίσης ότι ήδη έχει προτείνει στην Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος, στη φετινή "Πίτα του Ηπειρώτη", να διοργανωθεί παράλληλα και έκθεση τοπικών ηπειρωτικών προϊόντων.
Εισηγητής του θέματος ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης, αρμόδιος για θέματα Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Στράτος Ιωάννου, ο οποίος αναφέρθηκε σε γενικές γραμμές στον προγραμματισμό του νέου έτους, αλλά και - απαντώντας σε ερωτήσεις και τοποθετήσεις περιφερειακών συμβούλων- έδωσε και στοιχεία για τα αποτελέσματα της τουριστικής προβολής κατά το 2015, επιφυλασσόμενος για την αναλυτική παρουσίαση στον προβλεπόμενο και επικείμενο απολογισμό.
Ο κ. Στρ. Ιωάννου, εκτίμησε ότι το συνολικό κόστος της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ηπείρου δεν θα υπερβεί τις 150.000 ευρώ:
Πρόκειται όπως είπε για "γελοίο ποσό" αν συγκριθεί με όσα ξοδεύονταν προ του 2010. "Το 2011- εξήγησε- όταν αναλάβαμε τη διοίκηση της Περιφέρειας, υπολογίσαμε ότι Νομαρχίες, Δήμοι, Επιμελητήρια κ.α. το 2010 είχαν ξοδέψει συνολικά πάνω από 3 εκ. ευρώ.
Χρήματα που πήγαιναν αριστερά - δεξιά και ο καθένας έκανε αυτό που ήθελε να κάνει, δηλαδή μπορούσε να είχε ένα περίπτερο ο Δήμος και δίπλα άλλο η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση του ίδιου νομού κ.λπ, κάτι που συμβαίνει και σήμερα, αλλά σε ένα μικρότερο βαθμό".
Αναφερόμενος στο σχεδιασμό που βρίσκεται σε εξέλιξη ο κ. Ιωάννου, τόνισε ότι "θέλουμε να δώσουμε μεγαλύτερη ώθηση στη συνέργεια γαστρονομίας και τοπικών προϊόντων", υπογραμμίζοντας, δεν υπάρχει μεγαλύτερο όραμα από αυτό της "Ηπείρου των τεσσάρων εποχών με τις έξι θεματικές ενότητες- στόχους και την εξωστρέφεια που δείχνει η Περιφέρεια.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου