Λευκάδα: Θα προχωρήσει το έργο της Υποθαλάσσιας


Μετά τις συνεχόμενες εξαγγελίες για παύσεις ιδιωτικοποιηήσεων, ερώτημα αποτελεί αν θα συνεχιστεί η νέα γενιά έργων με παραχώρηση που αφορούν συνολικά 4 μεγάλα έργα.

Πρόκειται για τα γνωστά έργα της Υποθαλάσσιας Σαλαμίνας, Λευκάδας τον οδικό άξονα Ελευσίνα-Υλίκη και το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι. 



Τα 4 αυτά έργα έχουν συνολικό κόστος 1,7 δις ευρώ και θα πραγματοποιούνταν με τη μέθοδο της παραχώρησης για 30 χρόνια.

Η αλλαγή πλεύσης της νέας Κυβέρνησης εγείρει ερωτήματα αν για αυτά τα έργα θα συνεχιστεί η προσπάθεια δημοπράτησης τους, αν θα δημοπρατηθούν διαφορετικά ή απλά σταματήσουν οι προσπάθειες δημοπράτησης.

Να θυμίσουμε πως από το Φεβρουάριο του 2012 τα 3 πρώτα έργα έχουν πάρει 7 παρατάσεις, ενώ λίγο πριν τις εκλογές ξεκίνησε η διαδικασία δημοπράτησης της Υποθαλάσσιας Λευκάδας με συμμετοχές από ΤΕΡΝΑ και ΑΚΤΩΡ.

Αναφορικά με το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι, η πρώτη προσπάθεια ξεκίνησε το 2009 από τον πρώην Υπουργό Γιώργο Σουφλιά. Ξαναβγήκαν στην επιφάνεια αποτυχημένα το 2011 από τον πρώην Υπουργό κο Ραγκούση με άγονη δημοπράτση και πέρυσι το καλοκαίρι ανακοινώθηκε η εκ νέου δημοπράτησης του απο τον πρώην Υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.

Επί της ουσίας περιμένουμε τις προθέσεις για αυτά τα έργα τόσο του Νέου Υπουργού Οικονομίας κου Σταθάκη, όσο και του αναπληρωτή Υπουργού Υποδομών κου Σπίρτζη, ανθρώπου εξαιρετικά έμπειρου στα θέματα υποδομών και μέχρι πρότινως Προέδρου του ΤΕΕ Ελλάδας.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
 agriniopress.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ