Ζήγρας: ''Απαλλάξτε με, για να μιλήσω...''


Ο στενός συνεργάτης και συγγενής του Άκη Τσοχατζόπουλου ζητεί να εξεταστεί ως μάρτυρας κατηγορίας, δίνοντας νέα τροπή στην υπόθεση.


Νέα τροπή στο σκάνδαλο Τσοχατζόπουλου δίνει νέο απολογητικό υπόμνημα του Νίκου Ζήγρα, με το οποίο ο εξάδελφος του πρώην υπουργού, που θεωρούνταν δεξί του χέρι στην υπόθεση του ξεπλύματος μαύρου πολιτικού χρήματος, ζητεί να τον απαλλάξουν από τις κατηγορίες λόγω παραγραφής και στο δικαστήριο να εμφανιστεί ως μάρτυρας κατηγορίας.

Όπως δημοσιεύει το Έθνος ο Νίκος Ζήγρας με το νέο υπόμνημά του, το οποίο κατέθεσε μέσω του συνηγόρου του στο δικαστικό συμβούλιο, ζητεί την έκδοση απαλλακτικού βουλεύματος για τον εαυτό του.

Όπως ισχυρίζεται, η ''οποιαδήποτε συμμετοχή μου στις παράνομες διαδικασίες ξεπλύματος των παράνομα κτηθέντων χρημάτων έπαυσε λόγω προβλημάτων υγείας το καλοκαίρι του 2005'', όταν τα αδικήματα για τα οποία κατηγορείται, τιμωρούνταν ως πλημμελήματα και έχουν παραγραφεί.

Όπως αναφέρει, ''από το σύνολο της δικογραφίας και την εισήγηση του Εισαγγελέα Εφετών προκύπτει ότι ένα σημαντικό μέρος του κατηγορητηρίου αποδεικνύεται από τη συνδρομή μου κατά την ανάκριση''.

''Ακόμα πιο σημαντική θα ήταν επομένως η εξέτασή μου ως μάρτυρα κατά τη δίκη που θα ανοίξει κατά των συγκατηγορουμένων μου, που μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν εκδοθεί απαλλακτικό βούλευμα.

Με βάση και την εισήγηση είναι απόλυτα βέβαιο πως στο ακροατήριο ή σε μεταγενέστερη δίκη θα γίνει δεκτή η ένσταση παραγραφής μου για τα αδικήματα για τα οποία κατηγορούμαι.

Κατά συνέπεια θα ήταν σώφρον να απαλλαγώ των κατηγοριών μου ήδη από την παρούσα φάση, προκειμένου να καταστεί εφικτή η εξέτασή μου ως μάρτυρα κατηγορίας, δεδομένου ότι, σε αντίθεση με την ανάκριση, κατά το στάδιο της ακροαματικής διαδικασίας, μόνο η μαρτυρική κατάθεση ή απολογία προσώπου συγκατηγορουμένου για την ίδια πράξη δεν είναι αρκετή για την καταδίκη του κατηγορουμένου.

Επομένως, η μαρτυρία μου είναι το μόνο αποδεικτικό μέσο για μία σειρά αδικημάτων των συγκατηγορουμένων μου''.

news247.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ