Θρήνος για τον χαμό του Γιώργου


Νεκρός σε τροχαίο δυστύχημα ο 26χρονος Γιώργος Κρανιώτης 

Τι να πει κανένας… Στα καλά καθούμενα, να χαθεί ένας νέος άνθρωπος… Δεν μπορεί να το χωρέσει ανθρώπου νους! Κι όμως ο 23χρονος Γιώργος Κρανιώτης, υιός του διευθυντή της ΔΕΥΑ Βασίλη Κρανιώτη, ερχόμενος σήμερα απ’ το Μενίδι... 


...όπου διέμενε η οικογένειά του, στο ύψος της Συκούλας, το όχημα στο οποίο επέβαινε έφυγε απ’ την πορεία του και κυριολεκτικά… καρφώθηκε σε παλιά οικοδομή. 

Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Άρτας, όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Τύχη κι αυτή, για ένα παιδί που είχε μπροστά του όλη την ζωή και τόσα όνειρα να κάνει πράξη. Τύχη και για τους γονείς, που πρέπει να πιστέψουν ότι έτσι απλά, χάνουν το παιδί τους. Τι να πούμε… Συλλυπητήρια στην οικογένειά του.

(Η φωτογραφία είναι από άλλο τροχαίο δυστύχημα).


http://www.gnomiartas.gr/

Σχόλια

  1. Φτωχα και αδυναμα τα λογια, δε φτανουν να παρηγορησουν, δε φτανουν να θρηνησουν...καλο κατευωδιο παλικαρακι, Гιωργακη, οπως εγω σε αφησα...κουραγιο Βασιλη μου, Βασω μου και καλη μου Στεφανια...ο Μεγαλος Θεος να σας βοηθησει. Να ανακουφησει με τη φιλεσπλαχνια του τις ψυχουλες σας απο το θρηνο.
    Εκφραζω το συγκλονισμο απο το αναπαντεχο ακουσμα και τη θλιψη μου. Ειλικρινά, ταπεινά συλλυπητήρια.
    Ελενη Τολιοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης