Ανοικτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Προς:
Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας
Κύριο Κάρολο Παπούλια
Αθήνα, 25 Μαΐου 2011

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Είμαι Έλλην πολίτης και επιθυμώ να εκφράσω την αγανάκτησή μου για τα όσα έχουν δρομολογηθεί εδώ και ένα χρόνο εναντίον της χώρας μου και εμού προσωπικά.

Παρακολουθώ με μεγάλη προσοχή τις εξελίξεις και διαπιστώνω μετά λύπης μου, ότι οι άνθρωποι στους οποίους έχει ανατεθεί δημοκρατικά η ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας δεν δείχνουν να εξυπηρετούν τα δικά μου συμφέροντα –ως πολίτη- και τα συμφέροντα του τόπου μου, αλλά μάλλον τα συμφέροντα εγχώριων και ξένων τραπεζών και νομοθετούν παρανόμως καθ υπόδειξη ξένων Οργανισμών.

Στο τελευταίο Υπουργικό Συμβούλιο αποφασίστηκαν νέα μέτρα ύψους 22 δισ. ευρώ για την περίοδο 2012-15, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι εγγεγραμμένα στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα σε τίτλους και δεν έχουν εξειδικευτεί ακόμα. Το σύνολο αυτών των μέτρων, που προσεγγίζουν το αστρονομικό ποσό των 30 δις., συνιστά το «τέλος» για την μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας και την απόλυτη καταστροφή για την οικονομία.

Πρόκειται για μέτρα οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης που ούτε δυνάμεις «κατοχής», μετά από χαμένο πόλεμο, δεν έχουν επιβάλει σε καμία χώρα!

Αυτή την ώρα η επιβίωση και η σωτηρία της χώρας και του ελληνικού λαού επιβάλλουν να ματαιωθεί και να ακυρωθεί αυτό το πρόγραμμα που αντιπροσωπεύει το «ΤΕΛΟΣ» της κοινωνίας και της οικονομίας!

Επειδή λοιπόν κύριε πρόεδρε έχω σοβαρούς λόγους να πιστεύω ότι η κυβέρνηση της χώρας μου δεν υπηρετεί πλέον το συμφέρον του τόπου, αλλά μάλλον ξένα συμφέροντα, σας παρακαλώ να διαφοροποιήσετε τη θέση σας και να αναλάβετε προσωπικά δράση, ώστε να μη θεωρηθείτε και εσείς συνένοχος.

Είμαι βέβαιος πως γνωρίζεται, ότι την ίδια αγανάκτησή νοιώθουν και εκατομμύρια άλλοι συμπολίτες μου και αργά η γρήγορα αυτή η αγανάκτηση θα εκδηλωθεί έμπρακτα όσο αυτή η εκτός ελέγχου κατάσταση κλιμακώνεται και οι θεσμοί αδυνατούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες μας.

Με την ελπίδα να λειτουργήσουν θετικά τα κοινωνικά και εθνικά σας αντανακλαστικά και να δράσετε έγκαιρα και αποτελεσματικά μέσα στα πλαίσια που σας επιτρέπει ο θεσμικός σας ρόλος, παραμένω,

Με εκτίμηση και σεβασμό
Άλκιμος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ