ΛΑΡΝΑΚΑ: Δώδεκα χρόνια «φαγούρας» για λιμάνι και μαρίνα

Στο τελικό τους στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της Κυβέρνησης και της κοινοπραξίας «Ζήνων» για την ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας της Λάρνακας, με τη μέθοδο Design-Βuild-Finance-Οperate (DΒFΟ).


Εντός των επόμενων δύο μηνών και νοούμενου ότι δεν θα προκύψουν άλλα διαδικαστικά ή και νομικά προβλήματα, αναμένεται να πέσουν οι υπογραφές για το πιο σημαντικό έργο υποδομής της πόλης της Λάρνακας, μετά τον αερολιμένα. Έργο το οποίο έχει περάσει από «χίλια μύρια κύματα» και παραμένει στα χαρτιά εδώ και 12 χρόνια.

Η Διαχειριστική Επιτροπή που διαπραγματεύεται με την κοινοπραξία «Ζήνων», ευελπιστεί ότι μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2011 θα επέλθει συμφωνία. Εξ ου και η Βουλή κλήθηκε και άνοιξε το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και της μαρίνας της Λάρνακας, με τροποποίηση της νομοθεσίας.

Η πρώτη απόφαση για αναβάθμιση του λιμανιού της Λάρνακας, με στόχο να καταστεί το κύριο επιβατικό λιμάνι της Κύπρου, χρονολογείται από το 1999. 

Το τότε Υπουργικό Συμβούλιο, με απόφαση του στις 24/6/1999, όρισε υπουργική και καθοδηγητική επιτροπή για να κρίνει προτάσεις και να υποβάλει αντιπροτάσεις σε ενδιαφερόμενους επενδυτές για την ανάπτυξη των αερολιμένων Λάρνακας και Πάφου καθώς και την ανάπτυξη του λιμανιού της Λάρνακας.

Διαβάστε περισσότερα... http://www.philenews.com/main/default.aspx 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης