Αρτινός ήταν τελικά ο σκιερ που έχασε τη ζωή του στο Μέτσοβο

Μοιραία ήταν η εκδρομή που πραγματοποίησαν αρτινοί στο Μέτσοβο για να κάνουν σκι, και ειδικά για τον 24χρονο Αντώνιο Αγγέλη του Κωνσταντίνου, που έμενε στην Κυψέλη Άρτας.

Κάνοντας σκι σ’ έναν από τους διαδρόμους χτύπησε με δύναμη πάνω σε δένδρο και αυτό ήταν όλο. 

Εντοπίστηκε με καθυστέρηση από φίλο του, για να κληθεί αμέσως το ΕΚΑΒ να τον μεταφέρει στο Κέντρο Υγείας Μετσόβου, όπου απλώς διαπιστώθηκε ότι ήταν νεκρός.

Το γεγονός είναι πρωτόγνωρο για την περιοχή, αφού ποτέ κανένας σκιέρ δεν έχασε την ζωή του στο Μέτσοβο.

Απ’ την άλλη πλευρά, η είδηση του θανάτου του νεαρού, βύθισε στο πένθος την Κυψέλη, μιας και όπως μάθαμε ο άτυχος νεαρός ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στο χωριό του.

 http://www.gnomiartas.gr/

Σχόλια

  1. Έχετε κάνει ένα τραγικό λάθος!! Το παληκάρι που έφυγε τόσο άδικα δεν το λένε Δημήτριο Αγγέλη. Το όνομά του είναι Αντώνης Αγγέλης!!! Σας παρακαλώ να το διορθώσετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ παιδιά για την άμεση ανταπόκριση. Αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται και η κηδεία του παληκαριού στην Κυψέλη Άρτης και η σκέψη μας είναι εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η κηδεια του Αντωνακη βυθισε σε πενθος οχι μονο την Κυψελη αλλα και ολα τα υπολοιπα χωρια μιας και σε ολα τα χωρια του δημου ειχε φιλους!Μια απο αυτες ειμαι κ εγω!Θρηνος!!!!Μονο αυτη η λεξη ερχεται στο μυαλο μου!!!ΑΔΙΚΙΑ!!!Ηταν πολυ νωρις να μας αφησει!!!Παντα θα τον αγαπαμε!Αντιο φιλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω δεν θα πω αντιο στο παιδι μου θα αγωνιστω να βρω τους υπαιτιους του θανατου του μεχρι να παω κοντα του.θα γινει σκοπος της ζωης μου και σας θελω διπλα μου. μην τον αφησετε να ξεχαστει ενα τοσο καλο παιδι.σας ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ουτε εγω θα πω αντιο στον αντωνη.....θα ζει παντα στις καρδιες μας!!!! να σαι καλα εκει ψηλα !!! κ
    ( ευχομαι να πληρωσουν ολοι οσοι φταινε!!!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ουτε εγω θα πω αντιο στον αντωνη μας!!!! θα ζει μεσα στις καρδιες μας για παντα!!! να σαι καλα εκει ψηλα..... ( μακαρι να πληρωσουν ολοι οσοι ευθυνονται για αυτην την τραγωδια !!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης