Ο Φαΐκ Πασάς...απαντά

Μέ αφορμή τα δυο συνεχόμενα άρθρα του δημοσιογράφου Νίκου Κοντογιώργου στην Γνώμη και την αφιέρωση του τελευταίου στην Αφέντρα Μουτζάλη, πήγαμε και βρήκαμε τον Πασά να μας τα πει από κοντά.
"Ακούστε όρε παλικάρια, τώρα είδα και γω από τις φωτό του Βασίλη Γκανιάτσα πως κατάντησε ο τάφος ΜΟΥ και το Ιμαρέτ.
'Ενα λάθος ήταν παλικάρια μου, που δεν μπήκα από τότε σε καμιά κλαδική πασοκική για να με τιμήσουν και μένα κάποτε για το έργο μου.
Άλλο λάθος ήταν που δεν αμόλησα με το χαρέμι μου καμιά διακοσαριά απογόνους για να υπάρχουν ψήφοι μπόλικοι και να έχουμε καλό "κομπλότο".
Τέλος η μεγαλύτερη βλακεία μου είναι πως δεν έγινα δημόσιος υπάλληλος-συγγραφέας-πολιτικός-αναλυτής-μουσικολόγος-ποιητής-σωτήρας, για νάρθουνε οι κομματικοί φίλοι παραμονές εκλογών να καθαρίσουν από τα βάτα το Ιμαρέτ και να κάνουν πανηγύρι να με τιμήσουν.
Για και χαρά σας τώρα και...νίκη στο κόμμα σας"

Πηγή-αναδημοσίευση από: πΑΡΤΑ όλα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ