Μενούνος: "Μου είπαν ότι στην Ελλάδα κινδυνεύει η ζωή μου"


Η καλύτερη διαφήμιση μας στο εξωτερικό είναι η Μαρία Μενούνος.

Η σέξι Ελληνίδα παρουσιάστρια που διαπρέπει στα μεγαλύτερα κανάλια της Αμερικής, αποκάλυψε ότι το τελευταίο διάστημα καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια να πείσει τους Αμερικανούς ότι η Ελλάδα είναι μια ασφαλής χώρα.



«Στην Αμερική δείχνουν μια λάθος εικόνα. Αναπαράγουν συνέχεια σκηνές βίας και καταστροφής και λένε ότι αυτό γίνεται όλη την ώρα στην Ελλάδα».

Χαρακτηριστικό είναι ότι την περίοδο των επεισοδίων με τους «Αγανακτισμένους» και το Μεσοπρόθεσμο, «πολλοί μου έστελναν μηνύματα στο Twitter να μην έρθω, για να μην κινδυνεύσει η ζωή μου. Τώρα θα προσπαθήσω να τους πείσω ότι τα πράγματα στην Ελλάδα δεν είναι όπως φαίνονται στα διεθνή μέσα ενημέρωσης».

Άλλωστε η Μαρία Μενούνος, δηλώνει στο “Down Town”, «περήφανη που είμαι Ελληνίδα. Λατρεύω τη χώρα μου. Είμαστε η πιο όμορφη χώρα στον κόσμο».

Η σέξι παρουσιάστρια, εκτός από Ελλάδα, «ψηφίζει» και Έλληνες: «είναι πιο αρρενωποί και πιο όμορφοι. Οι Αμερικανοί είναι πιο οργανωτικοί».

Στην προσωπική της ζωή είναι «πάρα πολύ ευτυχισμένη και πολύ τυχερή», ωστόσο για γάμο ούτε λόγος. Προς το παρόν τουλάχιστον: «λατρεύω την οικογένεια, αλλά όχι ο γάμος δεν είναι στα άμεσα σχέδια μου. Μην το πείτε αυτό στους γονείς μου…»

Εκτός πάντως από όμορφη και ταλαντούχα, η Μαρία Μενούνος είναι και μια πολύ καλή νοικοκυρά! «είμαι καλή μαγείρισσα και ξέρω να φτιάχνω πολύ ωραία ελληνικά φαγητά. Έμαθα μάλιστα να φτιάχνω και μπακλαβά!»

Όσο για τη σχέση της με το Θεό; «πιστεύω πολύ. Στο σπίτι μου έχω φτιάξει ένα μικρό εκκλησάκι, όπου προσεύχομαι κάθε βράδυ».

Star.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης