Απαισιόδοξοι οι Έλληνες... Μπροστά το ΠΑΣΟΚ

Προβάδισμα του ΠΑΣΟΚ έναντι της ΝΔ από 3,8 έως 6,8 μονάδες καταγράφουν δυο δημοσκοπήσεις-οι πρώτες για το 2011-, που δημοσιεύονται στον σημερινό Κυριακάτικο Τύπο.


Σύμφωνα με έρευνα της Marc για το Έθνος της Κυριακής το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει το 27,7% έναντι 20,9% της ΝΔ, διαφορά 6,8%. Το ΚΚΕ συγκεντρώνει το 7,8%, ο ΛΑΟΣ 4,8%, ο ΣΥΡΙΖΑ 3%, η «Δημοκρατική Συμμαχία» 2,8% και η Δημοκρατική Αριστερά 2,2% όπως και οι Οικολόγοι.

Αξιοσημείωτο είναι, ότι επτά στους δέκα Έλληνες πιστεύουν, πως το 2011 θα είναι χειρότερο από το 2010.

Σε δημοσκόπηση της ALCO για το Πρώτο Θέμα, η διαφορά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ μειώνεται στο 3,8%.
Το κυβερνών κόμμα συγκεντρώνει 22,2%, η ΝΔ 18,4%, το ΚΚΕ 8%, ο ΛΑΟΣ 5,3%, ο ΣΥΡΙΖΑ 2,5%, η «Δημοκρατική Συμμαχία» 2,6%, οι Οικολόγοι 2,7% και 1,9% η Δημοκρατική Αριστερά.

http://www.newsbomb.gr/

Σχόλια

  1. Οι δημοσκοπήσεις που φέρουν το ΠΑ.ΣΟ.Κ ότι προηγείται της Νέας Δημοκρατίας, διενεργούνται αφ' ενός κατά παραγγελία του ΠΑ.ΣΟ.Κ καί αφ' ετέρου από όργανα που είναι ταγμένα στη διάθεση του ΠΑ.ΣΟ.Κ διότι από εκεί αμείβονται. Καταθέτω το ακόλουθο περιστατικό: Μου τηλεφώνησαν από συναφή εταιρία καί ύστερα απόμερικές ερωτήσεις, για τη δουλειά μου, την ηλικία μου κ.λ.π, με ρώτησαν τί ψηφίζω. Τους είπα ότι είμαι μέλος της Ν.Δ. Μου έκλεισαν αμέσως το τηλέφωνο λίαν αγενώς. Καταλαβαίνει κάποιος πώς γίνονται οι δημοσκοπήσεις. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης