Τριάντου: Θα συνεισφέρω τα μέγιστα των δυνατοτήτων μου


Μας ευλόγησε ο Θεός να ζούμε σ' έναν Παράδεισο τον οποίον οφείλουμε να προστατεύουμε, να νοιαζόμαστε και να φροντίζουμε


.
Τα λιγοστά χρόνια (7)που ζω μόνιμα εδώ ,έμαθα ν' αγαπώ και να σέβομαι εκτός από τους ανθρώπους ,όλα τα Κεντρικά Τζουμέρκα και επισκεπτόμενη πολλά χωριά είδα τις ανάγκες και τις ελλείψεις τους.

Συνάντησα ανθρώπους αξιόλογους ,προβληματισμένους με οράματα για τον τόπο τους οι οποίοι έχουν ανάγκη από ένα Δήμαρχο με κύρος και από Δημοτικούς Σύμβουλους που θα έχουν συχνή επαφή μαζί τους ώστε να συζητάνε τα προβλήματα και τις ανάγκες τους.

Η αγάπη μου λοιπόν για τον άνθρωπο και τον ευλογημένο τούτο τόπο ,που έχω την τύχη να ζω και έχοντας πλήρη αυτογνωσία και επίγνωση των δυνατοτήτων μου,με όραμα αξιοποιήσεως και προόδου του Δήμου θέτω υποψηφιότητα στο πλάι του υποψηφίου Δημάρχου Κεντρικών Τζουμερκων Κου Χρήστου Χασιακου ευχαριστώντας τον που πίστεψε στις ικανότητες μου και με τίμησε συμπεριλαμβάνοντας με στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού Τζουμερκιωτικη Δημοτική Πορεία,

Υπόσχομαι δε να συνεισφέρω τα μέγιστα των δυνατοτήτων μου σε όλα τα Κεντρικά Τζουμέρκα ,χωρίς ουδεμία εξαίρεση και αποζητώ την στήριξη και την ψήφο σας στις Δημοτικές Εκλογές στις 26 Μάιου 2019.

Με εκτίμηση και σεβασμό σε όλους τους κατοίκους των Κεντρικών Τζουμερκων.

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΡΙΑΝΤΟΥ(ΚΑΘΛΥΝ)


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης