Ραβανός:"Δεν ενδιαφέρομαι να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος"


Τα δημοσιεύματα σχετικά με τις συζητήσεις για τις υποψηφιότητες Δημάρχων στον Δήμο Αρταίων, και την εμπλοκή του ονόματος του γνωστού δημοσιογράφου Άρη Ραβανού στα σενάρια, προκάλεσε πλήθος συζητήσεων και σχολίων. 



Ο Άρης Ραβανός με επιστολή του στην "Ηχώ της Άρτας" δίνει τη δικά του εκδοχή, αλλά συγχρόνως και απάντηση σε όσα κακόβουλα ακούστηκαν. Παράλληλα στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η απάντησή του στον "Παρατηρητή της Άρτας" όπου σημειώνει ενδεικτικά ότι:

«Δεν είμαι καβαλημένο καλάμι, ούτε ψώνιο», για να θέλω να γίνω υποψήφιος Δήμαρχος. Έχω και «τραχανά απλωμένο» στην Αθήνα, όπου ασκώ τα δημοσιογραφικά και δικηγορικά μου καθήκοντα και ζω με την οικογένειά μου…»!

Τα παραπάνω «ορθά-κοφτά», ανήκουν στον γνωστό δημοσιογράφο ΑΡΗ ΡΑΒΑΝΟ, τον οποίο πρότειναν για υποψήφιο Δήμαρχο Αρταίων και κάποια δημοσιεύματα τοπικών εφημερίδων τον εμφάνιζαν σαν διεκδικητή της κομματικής στήριξης του ΣΥΡΙΖΑ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης