Παραιτήθηκε από την προεδρία του ΣτΕ ο Ν. Σακελλαρίου


Την αποχώρησή του από την προεδρία του ΣτΕ ανακοίνωσε σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο κ. Νίκος Σακελλαρίου.



Ο κ. Σακελλαρίου εξαπέλυσε επίθεση εναντίον όσων δεν τηρούν το δικαστικό απόρρητο κάτι που, όπως είπε, έχει επιφέρει πλήγμα στο ΣτΕ.

Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά στην απόφαση μου αυτή κατέληξα μετά την πρόσφατη παραβίαση του απορρήτου της διασκέψεως του δικαστηρίου σχετικά με το νέο ασφαλιστικό σύστημα και την εύλογη αναταραχή που προκάλεσε σε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.

Η αδιανόητη όσο και απαράδεκτη αυτή παραβίαση του δικαστικού απορρήτου την οποία αδυνατώ να ελέγξω επέφερε καίριο πλήγμα στο κύρος του ΣτΕ και δεν μου επιτρέπει πλέον να ασκώ τα δικαστικά μου καθήκοντα με την δέουσα ηρεμία και νηφαλιότητα.

Η σημερινή μου απόφαση έστω κι αν απέχει λίγες μόνο ημέρες από την υποχρεωτική αποχώρησή μου δεν παύει όσο επιβεβλημένη και αν είναι να αποτελεί μια επώδυνη απόφαση για μένα που διανύω το 42ο έτος της δικαστικής μου σταδιοδρομίας».

Συμπλήρωσε επίσης πως «οι αντοχές όλων μας δοκιμάστηκαν από τα νεότερα μνημόνια που επέβαλλαν νέα αυστηρότερα μέτρα λιτότητας» και εξέφρασε φόβους για πλήρη εξαθλίωση όλων των συνταξιούχων.

 kathimerini.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης