Ο Βασίλης Τσίρκας χαιρετίζει την "Αγκαλιά"


Δημοσιεύουμε τον χαιρετισμό που απέστειλε ο Βασίλης Τσίρκας, βουλευτής Άρτας του ΣΥΡΙΖΑ, και αναγνώστηκε στα εγκαίνια του Κέντρου Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία «Αγκαλιά».


Το πλήρες κείμενο

Κυρίες και κύριοι,

ευχαριστώ θερμά τον πρόεδρο και τα μέλη του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία «Αγκαλιά» για την πρόσκλησή τους να παρευρεθώ στα σημερινά εγκαίνια.

Προγραμματισμένες κοινοβουλευτικές υποχρεώσεις μου, δεν μου επιτρέπουν δυστυχώς να παραστώ.

Με μεγάλη μου χαρά διαπιστώνω ότι οι άοκνες προσπάθειες του Συλλόγου σας είχαν αποτέλεσμα και καταφέρατε, με την αρωγή και τη συμπαράσταση του Δήμου Αρταίων, καθώς και με τη στήριξη της Πολιτείας, να δημιουργήσετε αυτό το Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας για τα παιδιά που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Είναι αλήθεια ότι τα άτομα με αναπηρία και οι οικογένειές τους δίνουν έναν καθημερινό αγώνα μέσα σε δύσκολες συνθήκες.

Ο χώρος αυτός αποτελεί πραγματική διέξοδο, καθώς δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να περάσουν δημιουργικά κάποιες ώρες της ημέρας και να κοινωνικοποιηθούν.

Είναι αποδεδειγμένη η δική μας προσπάθεια να υπερασπιστούμε και να διασφαλίσουμε τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία.

Ο αγώνας αυτός είναι διαρκής και καθημερινός. Αλλά αξίζει να τον δώσουμε όλοι μαζί. Από την πλευρά μου θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι η καλή συνεργασία που έχω μέχρι σήμερα με τον Σύλλογό σας θα συνεχιστεί.

Είμαι κάθε στιγμή στη διάθεσή σας και εύχομαι καλή αρχή στη λειτουργία του κέντρου και καλή δύναμη στην προσπάθειά σας.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ