"Ενήργησα ως Γιάννης Λαζάρου & όχι ως αγανακτισμένος"

«Ενήργησα ως Γιάννης Λαζάρου και όχι ως αγανακτισμένος» μας δήλωσε διευκρινιστικά πριν από λίγο ο κ. Λαζάρου ο οποίος χθες αντιστάθηκε στον Βουλευτή της Ν.Δ. Κώστα Παπασιώζο στο να καταθέσει στεφάνι στο μνημείο με αφορμή την επέτειο των 130 χρόνων από την απελευθέρωση της Άρτας από τον Τουρκικό ζυγό.


Με αφορμή την προηγούμενη ανάρτησή μας, είχαμε τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ. Λαζάρου, ο οποίος ήταν κατηγορηματικός και μας επισήμανε με σημασία «ότι κάνω, το κάνω χρόνια τώρα με το ονοματεπώνυμό μου και με την προσωπική μου παρουσία και κανείς δεν μπορεί να το οικειοποιηθεί, ή να το χρεώσει σε οργάνωση, ή κίνημα, ή ομάδα πολιτών. 


Η χθεσινή ενέργειά μου ήταν πράξη προσωπικής μου αντίστασης και έγινε με απόλυτη γνώση των δικαιωμάτων ενός συνειδητού πολίτη. Η παρεμπόδιση από μέρους μου του Βουλευτή Κ. Παπασιώζου ήταν παρεμπόδιση προς τον εκφραστή του πολιτικού συστήματος. Ο οποιοσδήποτε και να ήταν στην θέση του εξ ίσου θα τον παρεμπόδιζα…»

Ως «Α-ΤΖ» οφείλουμε να κάνουμε αυτή την διευκρινιστική ανάρτηση γιατί είναι αλήθεια ότι και εμείς «πιαστήκαμε αδιάβαστοι» και «παραπληροφορημένοι», με αποτέλεσμα να δημιουργήσουμε άθελά μας λανθασμένες εντυπώσεις και γιατί όχι με την σειρά μας να μπούμε και εμείς στην διαδικασία της… λανθάνουσας «παραπληροφόρησης». Γι’ αυτή μας λοιπόν την απροσεξία …απολογούμαστε !!!


Η τελετή για την Απελευθέρωση της Άρτας from CRISTINA NAKOU on Vimeo.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης