Κατερίνα Θάνου: «Στρατιώτης, όχι εγκληματίας»

Στην απολογία της στην Ευελπίδων, η Κατερίνα Θάνου επιτέθηκε στους δημοσιογράφους κι έκανε λόγο για προδοσία της ίδιας, αλλά και ολόκληρης της χώρας.


Η πολυαναμενόμενη απολογία της Κατερίνας Θάνου, για την υπόθεση του τροχαίου ατυχήματος παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, έλαβε τελικά χώρα το πρωί της Δευτέρας (28/3) στο Α΄ Τριμελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

Σε ένα ξέσπασμα συναισθηματισμού και χαρακτηρίζοντας τον εαυτό της «στρατιώτη», η Ελληνίδα αθλήτρια επιτέθηκε στους δημοσιογράφους, επισημαίνοντας ότι την αντιμετωπίζουν ως εγκληματία χωρίς ποτέ να βρεθεί θετική σε απαγορευμένη ουσία, ενώ έκανε λόγο για συμπεριφορά που πρόδωσε όχι μόνο την ίδια, αλλά και ολόκληρη τη χώρα.


«Έχω περάσει πάνω από 300 αιφνίδιους ελέγχους στην καριέρα μου. Ποτέ δεν έχω βρεθεί θετική κι ας έχουν ακουστεί τόσα τα τελευταία επτά χρόνια. Δεν είχα καμία παρατήρηση ή επίπληξη από τη διεθνή ομοσπονδία για κάποιο παράπτωμα. Οι δημοσιογράφοι με παρουσιάζουν σαν εγκληματία. Με έχουν δικάσει και καταδικάσει πολλές φορές τα χρόνια που προηγήθηκαν. Σαν να θέλουν να σβήσουν το όνομά μου από την ιστορία», είπε η Θάνου και πρόσθεσε:

«Αναρωτιέμαι αν ξέρουν κάποιοι από αυτούς τι σημαίνει να βρίσκεσαι 12 χρόνια στην κορυφή. Πόσες θυσίες, κόπο και προπόνηση θέλει. Αυτό που με έχει κρατήσει στον πρωταθλητισμό είναι η υπερβολική μου αγάπη για το στίβο, το πάθος για τη διάκριση. Τα χτυπήματα που έχω δεχθεί τα θεωρώ άδικα για μια αθλήτρια που έχει υπηρετήσει σαν στρατιώτης το 1/3 της ζωής της.


Τα τελευταία επτά χρόνια με κράτησε η αγάπη του κόσμου, οι αναμνήσεις και η εμπειρίες και το συναίσθημα ότι είμαι στην κορυφή του κόσμου. Αυτό ριζώνει στην καρδιά και κανείς και τίποτα δεν μπορεί να το σβήσει. Αν είχα την ευκαιρία για μια δεύτερη ζωή τον ίδιο δρόμο θα διάλεγα και ας ήξερα ότι στο τέλος θα με προδώσουν. 


Στις 12 Αυγούστου δεν πρόδωσαν μόνο εμένα αλλά όλη τη χώρα. Δεν στέρησαν μόνο από εμένα αλλά από όλη τη χώρα ένα μετάλλιο».
 

Της απολογίας της Θάνου προηγήθηκε η προσκόμιση εγγράφων από τον Χρήστο Τζέκο, σύμφωνα με τα οποία αυτά υπήρχε περιθώριο 24ωρης προθεσμίας, προκειμένου οι ελεγκτές να εντοπίσουν τους Θάνου και Κεντέρη για να περάσουν από έλεγχο.

Στα ίδια έγγραφα οι δύο αθλητές φαίνεται να έχουν διαπιστευθεί εκ παραδρομής πριν τις 12 Αυγούστου (στις 3/8 η Θάνου και στις 9/8 ο Κεντέρης), διάστημα στο οποίο απουσίαζαν από την Ελλάδα.

 

 onsports.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ