Στη κορυφή του κόσμου... ο Κοσμίδης !!!

Συνεπαρμένος από την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου πριν από λίγο στις ασκήσεις εδάφους, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής του Ρότερνταμ, δήλωσε ο Λευτέρης Κοσμίδης .

«Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι πέτυχα! Είναι στιγμές που ανατριχιάζω από ενθουσιασμό, αλλά ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι είμαι παγκόσμιος πρωταθλητής. Καλά - καλά δεν μπορούσα να χωνέψω ότι είχα προκριθεί στον τελικό με την καλύτερη βαθμολογία.

Είχα τη χαρά να ζήσω κι άλλες απονομές χρυσών μεταλλίων, αλλά σαν αυτή δεν συγκρίνεται καμία. Όταν άκουσα τον εθνικό ύμνο, πήγα να δακρύσω. Μετά βίας συγκρατήθηκα... Ήταν κάτι μοναδικό!

Πίστευα ειλικρινά ότι μπορούσα να πάρω ένα μετάλλιο, ακόμα και το χρυσό, γι’ αυτό έβγαζα τόση αισιοδοξία τις τελευταίες μέρες. Ήταν ο καλύτερη εμφάνιση που έχω κάνει στη ζωή μου, αλλά και πάλι δεν θα τη χαρακτηρίσω τέλεια. Υπάρχουν κι άλλα περιθώρια βελτίωσης.

Αφιερώνω αυτό το χρυσό μετάλλιο στον προπονητή μου Γιώργο Αγγέλου, σε όλους τους συναθλητές μου και τους προπονητές της Εθνικής ομάδας, στην οικογένειά μου, αλλά και στο γιατρό της ομάδας Οδυσσέα Παξινό, που φρόντισε να αποκατασταθεί άμεσα ένα πρόβλημα που είχα δύο ημέρες πριν τον τελικό, όταν το γόνατό μου μάζεψε υγρό.

Επίσης, αφιερώνω το μετάλλιο σε όλους τους Έλληνες. Στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουν, εύχομαι αυτή η διάκριση να τους δώσει λίγη δύναμη και χαρά».

Πηγή: Sportnet

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης