Τρίδυμα γεννήθηκαν με... τρία χρόνια διαφορά!


-Το ασυνήθιστο ξεκίνημά τους στη ζωή 

Όταν η Sarah Swann λέει στον κόσμο πως τα παιδιά της είναι τρίδυμα κανείς δεν την πιστεύει. Και δεν είναι παράλογο καθώς ο George, ένα από τα τρίδυμα, ήρθε στον κόσμο τρία χρόνια πριν την αδελφή του Lilah και τον αδελφό του Noah – παρότι και οι τρεις συνελήφθησαν την ίδια στιγμή!
 

Τα τρία παιδιά γέμισαν την καρδιά της Swann- η οποία δεν είχε αρχίσει να προσπαθεί για να κάνει οικογένεια μέχρι που έγινε 40. Στον αγώνα της να κάνει παιδιά στράφηκε στην εξωσωματική γονιμοποίηση και έφερε στον κόσμο τα δίδυμα Noah και Lila σε ηλικία 45 ετών, στα τέλη Ιανουαρίου.

«Είναι απίστευτο όταν σκέφτομαι πως τα τρίδυμά μου γεννήθηκαν με τρία χρόνια διαφορά. Ο κόσμος δεν το πιστεύει όταν λέω πως συνελήφθησαν την ίδια στιγμή», λέει στη Daily Mail η γυναίκα από το Leicester.

«Όταν συνήθισε την ιδέα ο George ανυπομονούσε να γνωρίσει τον αδελφό και την αδελφή του. Η οικογένειά μου είναι πλέον ολοκληρωμένη», προσθέτει.



Η Swann υποβλήθηκε για πρώτη φορά σε εξωσωματική σε κλινική του Λονδίνου αλλά δεν είχε επιτυχία. Στη συνέχεια άρχισε δεύτερο κύκλο σε άλλο ιατρείο στο Nottingham. Προέκυψαν πέντε καλά ωάρια που γονιμοποιήθηκαν επιτυχώς. Δύο τοποθετήθηκαν στη μήτρα της και τρία καταψύχθηκαν. Εκείνη ανακάλυψε πως είναι έγκυος δύο εβδομάδες αργότερα.

«Ήμουν ενθουσιασμένη όταν συνειδητοποίησα πως είμαι πράγματι έγκυος. Τους πρώτους τρεις μήνες ανησυχούσα πολύ μήπως κάτι πάει στραβά. Αλλά ευτυχώς είχα μια καλή εγκυμοσύνη», εξηγεί.

Αφότου ο George ήρθε στον κόσμο, η Swann θέλησε να προσπαθήσει να κάνει κι άλλο ένα παιδί.



«Ήθελα να έχει ένα αδελφάκι πριν να είναι πολύ αργά», τονίζει. Έτσι υποβλήθηκε σε νέο κύκλο υποβοηθούμενης αναπαραγωγής και δύο έμβρυα τοποθετήθηκαν αυτή τη φορά στη μήτρα της.

Δύο εβδομάδες αργότερα ανακάλυψε πως ήταν έγκυος και ο υπέρηχος έδειξε πως περίμενε δίδυμα.

«Δεν το πίστευα… Τοποθετήθηκαν δύο έμβρυα για να έχω περισσότερες πιθανότητες εγκυμοσύνης λόγω της ηλικίας μου, δεν περίμενα με τίποτα να αναπτυχθούν και τα δύο», λέει.

«Ο κόσμος δεν πιστεύει πως είναι πράγματι τρίδυμα… Όταν μεγαλώσουν θα εξηγήσω στα παιδιά μου το ασυνήθιστο ξεκίνημά τους στη ζωή. Προς το παρόν απλά απολαμβάνω τα παιδιά μου. Είναι δύσκολο με τρία μωρά αλλά αξίζει να είσαι μαμά…», καταλήγει.



newsbeast.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ