Κίνδυνος λουκέτου στην πορθμειακή Ρίου – Αντιρρίου
Ραντεβού με το λουκέτο δίνει το αμέσως επόμενο διάστημα η πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου, μετά την απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου της Πάτρας, σύμφωνα με την οποία όλα τα βαρέα οχήματα πριν επιβιβαστούν στα πορθμεία θα πρέπει να ζυγίζονται.
Αυτή η φαινομενικά τόσο απλή και λογική εξέλιξη, αποτελεί σύμφωνα με
τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου την ταφόπλακα
σε μια ήδη – λόγω γέφυρας – προβληματική κατάσταση
.
Αιτία το γεγονός, πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει
ζυγιστήριο, με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά που αποτελούν και το οξυγόνο
για την γραμμή , να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18
χιλιομέτρων κάθε φορά – ζυγαριά υπάρχει στο λιμάνι της Πάτρας –
προκειμένου να ζυγιστούν.
Κάτι τέτοιο οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες των βαρέων οχημάτων, να
επιλέγουν την χρήση της γέφυρας, καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για
κάθε δρομολόγιο, εάν επιλέξουν να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων προκειμένου να ζυγιστούν, ισοσταθμίζει το υψηλό κόστος της
οδικής διέλευσης σε σχέση με αυτό το πορθμείου .
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τους εμπνευστές της απόφασης , πως
ουσιαστικά στρέφονται όχι μόνο κατά των δικών τους συμφερόντων -
διαμορφώνοντας μονοπωλιακές καταστάσεις – αλλά και των πολιτικών,
καθώς εάν το Λιμεναρχείο της Πάτρας εμμείνει σε αυτή τη απόφαση , το
κλείσιμο της πορθμειακής γραμμής Ρίου – Αντιρρίου θεωρείται βέβαιο, με
αποτέλεσμα οι χρήστες να καταβάλουν διπλάσιο ποσό για τις
μετακινήσεις τους μέσω Γέφυρας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου