Η Λευκάδα μέσα στις είκοσι πρώτες θέσεις


Στα πιο δημοφιλή μέρη της Ελλάδας που ψάχνουν οι τουρίστες 

Ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσίασε η Google αναφορικά με το πως «ψάχνουν» οι τουρίστες τις περιοχές της Ελλάδας που ενδιαφέρονται να επισκεφθούν.



Ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός, η Ελλάδα πρωτοστατεί στις αναζητήσεις Βρετανών, Γερμανών, Αμερικανών, αλλά κι άλλων εθνικοτήτων τουριστών από όλον τον κόσμο.

Σύμφωνα με τα όσα παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση για την επέκταση της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online είκοσι περιοχές από όλη την Ελλάδα είναι εκείνες που βρίσκονται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των τουριστών.

touristes-ellada
Παράλληλα οι τουρίστες κατάγονται από τις εξής χώρες:
touristes-ellada1

Όπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση το διαδίκτυο έχει διεισδύσει πλέον σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, με το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ να το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους.

Στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.

Ταυτόχρονα, ενώ οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ενισχύοντας τη δυνατότητα αύξησης των αφίξεων πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.

Την αύξηση της χρήσης του διαδικτύου για παροχή οnline τουριστικών επιλογών το 2014 επισημαίνει ο πρόεδρος του ΣETE κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, υπογραμμίζοντας ότι «η συνέχιση της πρωτοβουλίας θα δώσει προστιθέμενη αξία, ιδιαίτερα στις μικρές επιχειρήσεις.

Η ενίσχυση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι ζητούμενο ώστε να μπορέσει ο ελληνικός τουρισμός να υποστηρίξει τη θέση του και να επιτύχει τους στόχους της χρονιάς που έρχεται».

Από την πλευρά του, ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google Ελλάδας κ. Διονύσης Κολoκοτσάς αναφέρει ότι «εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη εκμεταλλεύονται το Διαδίκτυο.

Τα διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία αποτελούν κινητήρια δύναμη ανάπτυξης, βοηθώντας την επέκταση αυτών των επιχειρήσεων, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και τη συνεισφορά τους στο ΑΕΠ.

Στην Ελλάδα, ήδη πλήθος επιχειρήσεων προσελκύουν τουρίστες καθ” όλη τη διάρκεια του έτους με τη βοήθεια του διαδικτύου. Όμως υπάρχει μεγάλο περιθώριο για επιπλέον ανάπτυξη».

Με την επέκταση της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των βασικών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και του κάθε επί μέρους προορισμού καθώς και για βέλτιστες τεχνικές που αφορούν τη διαδικτυακή τους παρουσία.

Η Google επεκτείνει την πρωτοβουλία με εκδηλώσεις σε Καλαμάτα και Μύκονο στις 23 και 27 Μαρτίου αντίστοιχα, καθώς και σε Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Αθήνα στις 16, 21, 24 και 29 Απριλίου αντίστοιχα.

 Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις – άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό – μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism.

Πηγή: lefkadaslowguide.gr
 kolivas.de

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ