Ελίνα Μάνθα: Βάλτε νεροτσουλήθρες, επιτέλους...


"..Η οργή μου μεγαλύτερη από ποτέ προς τη νέα Δημοτική Αρχή.."

Η Ελίνα Μάνθα, όπως οι περισσότεροι γνωρίζουν, είναι μία καταξιωμένη αθλήτρια στην Κολύμβηση. Με κείμενό της το οποίο χθες αναρτήθηκε στο fb σχολιάζει με μεγάλο παράπονο την εγκατάλειψη του Κολυμβητηρίου της Άρτας.




Διαβάστε το σχετικό κείμενο: 

"Και όσο προσπαθώ να αδιαφορήσω, γιατί ΕΥΤΥΧΩΣ (και στενοχωριέμαι που το δηλώνω ολόψυχα) έχω φύγει από την Άρτα, στις συγκεκριμένες εικόνες πονάω ίσως περισσότερο από κάθε άλλον.

Πλήρης εγκατάλειψη , για το χώρο που μεγάλωσα, που ένιωσα τόσα και εν τέλει μου άλλαξε τη ζωή!

Η οργή μεγαλύτερη από ποτέ προς τη νέα Δημοτική Αρχή, που όχι μόνο δεν τήρησε τις προεκλογικές δεσμεύσεις της , αλλά παρέτεινε το κλείσιμο του στολιδιού της Άρτας επ' αόριστον. Και γιατί άλλωστε να τις τηρήσει...; Και γιατί άλλωστε τους πιστέψαμε;

Ίσως είχαμε ανάγκη να σας πιστέψουμε πάλι. Βάλτε νεροτσουλήθρες , επιτέλους, να τελειώνουμε!!!

Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΣΤΑ 16 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΤΑ. ΤΟ "ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ" ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΣΕΜΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΕΙΚΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!"



*Αναρτήθηκε στο fb


Αριστερά στη φώτο η Ελίνα Μάνθα μαζί με την πρωταθλήτρια Άννα Ντουντουνάκη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης