Ευχαριστώ θερμά...!!


Ευχαριστώ θερμά και μέσα από την καρδιά μου, όλες και όλους σας, για τις ευχές σας που μου στείλατε με την ευκαιρία της ονομαστικής μου εορτής. 

Πραγματικά, τα εκατοντάδες διαδικτυακά και όχι μόνο μηνύματα, με συγκίνησαν είναι αλήθεια αφάνταστα. 



Οφείλω και θέλω στο σημείο αυτό να σημειώσω ότι υποχρεώνουμε να κάνω σήμερα αυτό το γενικό ευχαριστήριο, γιατί μου είναι αδύνατον να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά που τόσο πολύ θα το ήθελα.

Επίσης θέλω να σημειώσω και να σταθώ στο γεγονός ότι η ευρηματικότητα των μηνυμάτων σας ήταν μια πρωτοφανής και ανέλπιστη για εμένα πραγματικότητα, η οποία μεταξύ άλλων πιστοποιεί και το γεγονός ότι η ειδησεογραφική μας ιστοσελίδα «Αετός των Τζουμέρκων», έχει για καλά φωλιάσει στην εκτίμησή σας.

Κλείνοντας, για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σας και με τη σειρά μου αντεύχομαι σε όλους σας, υγεία, οικογενειακή ευτυχία και ότι το καλύτερο, η κάθε μία και ο κάθε ένας φίλος επιθυμεί. !!

Νίκος Κοντογιώργος 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης