Διαβάστε την κατάθεση του Γιώργου Αποστολόπουλου


Τι είπε ενώπιον του εισαγγελέα ο φερόμενος ως μεσάζοντας 

Την ώρα που άπαντες αναμένουν την τελική έκβαση της πολύκροτης υπόθεσης με την καταγγελία για απόπειρα χρηματισμού του βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Παύλου Χαϊκάλη από τον Γιώργο Αποστολόπουλο, το newsbeast.gr φέρνει στο φως της δημοσιότητας την κατάθεση του ενώπιον του αρμόδιου αντιεισαγγελέα Εφετών, Παναγιώτη Παναγιωτόπουλου. 
 

Ο Γιώργος Αποστολόπουλος αρνείται «κάθε υπόνοια τέλεσης του αδικήματος της δωροδοκίας».

Ισχυρίστηκε επιπλέον πως διαθέτει ισχυρά στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν όσα λέει «καθώς το βίντεο που έχει καταθέσει στις αρχές ο βουλευτής των ΑΝΕΛ είναι μονταρισμένο» υπονοώντας ότι έχει και εκείνος καταγράψει τις επίμαχες συναντήσεις τους.

«Οι καταγγελίες Χαϊκάλη είναι απάγαυσμα δόλιων σκοπιμοτήτων που στοχεύουν σε συγκυριακά κομματικά οφέλη. Εγώ προσωπικά ουδεμία σχέση έχω με βρώμικο παρασκήνιο ή με βρώμικες πολιτικές σκέψεις. Κανένα ποινικό αδίκημα δεν διέπραξα, αντιθέτων ο κ. Χαϊκάλης και οι συν αυτώ διέπραξαν σοβαρά ποινικά αδικήματα τα οποία τιμωρούνται σε βαθμό κακουργήματος, ομολογώντας δημόσια ότι υπέκλεπταν ιδιωτικές συζητήσεις χωρίς την άδεια των αρχών», ανέφερε ο κ. Αποστολόπουλος.

«Ρητώς δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι παντός δικαιώματός μου έναντι εκείνων που βάναυσα προσέβαλαν την προσωπικότητά μου, την τιμή μου και την υπόληψή μου», κατέληξε.

Διαβάστε αναλυτικά την κατάθεση του Γιώργου Αποστολόπουλου εδώ

newsbeast.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ