Οι ληστές με το σίδερο βασάνιζαν τους ηλικιωμένους επί 45 λεπτά!


Συγκλονιστική μαρτυρία

Δυο σπασμένα πλευρά και μώλωπες στο πρόσωπο και το σώμα είναι τα σημάδια που άφησαν οι αδίστακτοι ληστές στον 78χρονο ηλικιωμένο από τα Στύρα Ευβοίας. 




Το σοκ που υπέστη ο άτυχος ηλικιωμένος μαζί με την 76χρονη σύζυγό του, όταν ήρθαν αντιμέτωποι με τους ληστές, περιγράφει αποκλειστικά στο protothema.gr η κόρη τους, Γεωργία.

Οι δυο ληστές που μπήκαν στο σπίτι τους τα ξημερώματα της Κυριακής, προκειμένου να βρουν χρήματα και χρυσαφικά, δεν δίστασαν να «σιδερώσουν» το πρόσωπο του ηλικιωμένου άντρα με το ηλεκτρικό σίδερο που βρήκαν στο σπίτι.

Όλα συνέβησαν στις 2 τα ξημερώματα της Κυριακής, όταν ο 78χρονος βγήκε από το σπίτι για να πάει στην τουαλέτα, η οποία βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο.

«Εκείνη την ώρα, ο πατέρας μου ήρθε αντιμέτωπος με δυο κουκουλοφόρους. Δεν πρόλαβε να αντιδράσει. Τον έπιασαν από τα μπράτσα και τον οδήγησαν με γρήγορες κινήσεις στο εσωτερικό του σπιτιού. Μπήκαν στο δωμάτιο και ξύπνησαν τη μητέρα μου, που εκείνη την ώρα κοιμόταν και δεν είχε αντιληφθεί το παραμικρό. Τρομοκρατημένη κι εκείνη σηκώθηκε άρον-άρον και έκανε ότι της έλεγαν οι ληστές. Τους οδήγησαν στο σαλόνι και τους έδεσαν χειροπόδαρα» λέει η κόρη τους, Γεωργία.

Οι αδίστακτοι ληστές δεν δίστασαν να χρησιμοποιήσουν πάνω τους και το όπλο τέιζερ που είχαν μαζί τους, κάνοντας ηλεκτροσόκ στους ηλικιωμένους.

Όπως αποκαλύπτει η κόρη τους «οι ληστές ρωτούσαν επίμονα που είναι τα λεφτά και τα χρυσαφικά. Χτυπούσαν διαρκώς τον πατέρα μου και τη μητέρα μου. Ο μπαμπάς μου έχει δυο σπασμένα πλευρά και μώλωπες στο σώμα και το πόδι του».

Επειδή όμως οι απαντήσεις των ηλικιωμένων δεν ήταν ικανοποιητικές, ο ένας από τους δυο ληστές πήρε το ηλεκτρικό σίδερο που εντόπισε στο σαλόνι του σπιτιού και το έβαλε στην πρίζα. «Μόλις ζεστάθηκε το σίδερο, το ακούμπησαν στο πρόσωπο του πατέρα μου. Η μητέρα μου τους έλεγε να σταματήσουν, αλλά εκείνοι έδειχναν αποφασισμένοι. Ταυτόχρονα, έκαναν άνω-κάτω το σπίτι και πήραν 800 ευρώ μαζί με όλα τα χρυσαφικά της μητέρας μου».

Η ίδια λέει πως το σοκ ήταν τόσο μεγάλο, που το χθεσινό βράδυ η μητέρα της έβλεπε εφιάλτες και φώναζε στον ύπνο της: «Άσε με, σε παρακαλώ, άσε με». 

Ο 78χρονος ηλικιωμένος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Καρύστου, ενώ η σύζυγός τους μένει στο σπίτι της κόρης τους. 

protothema.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ