Ο Γ.Κουρτέσας Πρόεδρος Δ.Σ. στο Δήμο "Γ.Καραϊσκάκης"


Δήλωση του νέου Προέδρου

Στο Δήμο Γ. Καραϊσκάκη, πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου εκλέχθηκε ο Γεώργιος Κουρτέσας, αντιπρόεδρος ο Αθανάσιος Γαλύφας και γραμματέας ο Νικόλαος Σοφούρης. 



Στην Οικονομική Επιτροπή από την πλειοψηφία εκλέχθηκαν οι Βασίλης Χήτας, Παναγιώτης Καλαμπόκης, Παναγιώτης Πλακούτσης και Νικόλαος Κοφούλης. Από την μειοψηφία οι Βασίλειος Βασιλείου και Χρήστος Αποστόλου.

Αντιπρόσωποι στην ΠΕΔ Ηπείρου, πλην του δημάρχου Περικλή Μίγδου που ορίζεται αυτοδικαίως, από την πλειοψηφία εκλέχθηκε ο Βασίλης Χήτας και από την μειοψηφία ο Χρήστος Αποστόλου.

Η δήλωση του νέου Προέδρου του Δ.Σ. Γιώργου Κουρτέσα

Με αφορμή την ανάληψη από το πρόσωπό μου, της προεδρίας του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Γεωργίου Καραισκάκη, θέλω να ευχαριστήσω όλους σας, όσους πιστέψατε σε εμένα προσωπικά και με αξιώσατε να λάβω την τιμητική αυτή θέση.

Επίσης ευχαριστώ τους συναδέλφους μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, που με τίμησαν και μου εμπιστεύθηκαν αυτή την προεξάρχουσα θέση.

Μία θέση που κατά τη γνώμη μου δεν είναι αξίωμα, αλλά ένα πόστο αυξημένης ευθύνης, ένα συμβόλαιο με τους δημότες για τον αγώνα που θα πρέπει να δώσω με όλες μου τις δυνάμεις για την προκοπή της περιοχής μας, αυτής που φέρει το όνομα του μεγαλύτερου ήρωα της Ελληνικής Επανάστασης.

Εκείνος έκανε το καθήκον του προς την πατρίδα, είναι η δική μας σειρά να κάνουμε το ίδιο.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης