Δήλωση της Τζένης Ταπραντζή - Κοίλια


Μετά την εκλογή της στην Αντιπροεδρία του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου, η Τζένη Ταπραντζή - Κοίλια, έκανε την ακόλουθη δήλωση:



"Αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή για την εμπιστοσύνη των συναγωνιστών μου της αντιπολίτευσης και την αποδοχή των συναδέλφων του συνόλου του Περιφερειακού Συμβουλίου αλλά, επιτρέψτε μου, και συγκίνηση για την πατρίδα μου την Άρτα, με την εκλογή μου σ'αυτή την ιδιαίτερη Πανηπειρωτική θεσμική θέση.

Η συμμετοχή μας στο προεδρείο του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου σημαίνει για μας πίστη στην δέσμευση απέναντι στον λαό μας για έκφραση των προβλημάτων και των αγωνιστικών παραδόσεών του.

Με σεβασμό, λοιπόν, στους θεσμούς και αφοσίωση στους πολίτες που εκπροσωπούμε σε όλη την Ήπειρο, είμαι σίγουρη πως θα ανταποκριθούμε στην συνείδηση της συνευθύνης μας!


Ταπραντζή-Κοίλια Τζένη
Αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης