Έφυγε από τη ζωή ο Αντώνης Βαρδής


Ο μεγάλος καλλιτέχνης έφυγε από τη ζωή μετά από άνιση μάχη με τον καρκίνο

 Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 66 ετών, ο διάσημος μουσικοσυνθέτης Αντώνης Βαρδής, ύστερα από άνιση μάχη με τον καρκίνο. (βίντεο)



Τους δύο τελευταίους μήνες ο καλλιτέχνης νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ της Αθήνας, όπου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Ιδρύματος, απεβίωσε τα ξημερώματα της Τρίτης. 

Στο πλευρό του βρίσκονταν έως το τέλος ο γιος του και πολλοί άλλοι συγγενείς και φίλοι. 

Ένας από τους πλέον δραστήριους και παραγωγικούς τραγουδοποιούς του ελληνικού πενταγράμμου, ο Αντώνης Βαρδής συνεργάστηκε με ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα που έχει αναδείξει η ελληνική μουσική, όπως τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Μάνο Λοΐζο.

skai.gr



Δισκογραφία
  • «Οραματίζομαι», ( 1976 ) - Αντώνης Βαρδής, Γιάννης Αθανασιάδης, Ισιδώρα Σιδέρη
  • «Λευκή ισοπαλία», (1990) - Αντώνης Βαρδής
  • «Οι συνθέτες και οι επιτυχίες τους Νο3», (1990) - Αντώνης Βαρδής
  • «Οι μεγαλύτερες επιτυχίες», (1992) - Αντώνης Βαρδής
  • «Κοινή γνώμη», (1994) - Βαρδής, Τριπολίτης, Αλιβιζάτος
  • «Στην Ελλάς του 2000», (1995) - Βαρδής, Καζαντζίδης, Κατσιμίχας, Γλυκερία
  • «Στο μέγιστο βαθμό», (1996) - Αντώνης Βαρδής
  • «Οικογενειακή υπόθεση», (1997) - Αντώνης Βαρδής & Γιάννης Βαρδής
  • «Ξεδιπλώνοντας τις σκέψεις μου», (1999) - Αντώνης Βαρδής
  • «Θα κάνω διακοπές», (2000) - Αντώνης Βαρδής (cd single με 2 τραγούδια)
  • «Χαμογέλασε ψυχή μου», (2002) - Αντώνης Βαρδής
  • «Της ζωής μου τα τραγούδια», (2002) - Αντώνης Βαρδής
  • «Ότι έχω στο χαρίζω», (2003) - Βαρδής, Αλεξίου, Νταλάρας, Ρέμος, Goin' Through
  • «Οι φίλοι μου και εγώ», (2005) - Αντώνης Βαρδής
  • «Ότι αγαπήσαμε», (2006) - Αντώνης & Γιάννης Βαρδής
  • «Τα όνειρά μας», (2008) - Αντώνης Βαρδής συμμετέχει ο Γιάννης Βαρδής
  • «Στην άκρη του ονείρου», (2010) - Αντώνης Βαρδής.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης