Από έκπτωτος Περιφερειάρχης επιχειρηματίας στα Γιάννινα!


Εδώ και λίγες ημέρες είναι έντονη η φημολογία στα Γιάννινα ότι ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης ετοιμάζεται να κάνει επιχειρηματικά ανοίγματα στην περιοχή. 

 Μάλιστα η φημολογία συνέπεσε με το άνοιγμα ενός νέου σούπερ μάρκετ κοντά στο αεροδρόμιο από Θεσσαλονικείς. 


Κι επίσης με τη βιομηχανία συγκέντρωσης βιογραφικών για προσλήψεις στη νέα επιχείρηση που γίνεται από άλλους φίλους του πρώην περιφερειάρχη στα Γιάννινα.

Πολλές, αλλά συμπτώσεις!

Και εκεί που όλα έμεναν στο επίπεδο της φήμης, ήρθε η επίσημη ανακοίνωση του κ. Ψωμιάδη, η οποία αντί να κλείσει το θέμα μάλλον το μεγεθύνει. «Η είδηση ότι προτίθεμαι να δραστηριοποιηθώ επιχειρηματικά στα Γιάννενα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Έχω κολλήσει πολλά ένσημα στη ζωή μου, δεν είμαι ανεπάγγελτος, συνεχίζω ενεργός την επαγγελματική μου πορεία», αναφέρει αρχικά στην ανακοίνωσή του ο κ. Ψωμιάδης και το πιο ενδιαφέρον σημείο είναι αυτό που ακολουθεί: 

«Από εκεί και πέρα, έχω τονίσει επανειλημμένα πως κάτω από αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες οικονομικής ασφυξίας, αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα η ενθάρρυνση κάθε επενδυτικής πρωτοβουλίας που προσφέρει θέσεις εργασίας, ιδιαίτερα σε μια γεωγραφική περιοχή της Πατρίδας μας που μαστίζεται από την ανεργία. Εκτός και αν είναι πλέον έγκλημα φίλοι ή συνεργάτες μου να δραστηριοποιούνται στο επιχειρείν». 

epiruspost.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης