Παραιτήθηκε ο Υπουργός Οικονομικών


Παραιτήθηκε από υπουργός Οικονομικών ο κ. Β. Ράπανος. Η παραίτηση του έγινε αποδεκτή από τον πρωθυπουργό. Η απάντηση του Πρωθυπουργού.


Ο Βασίλης Ράπανος νοσηλεύεται από την Παρασκευή σε ιδιωτικό θεραπευτήριο με λιποθυμικές τάσεις. Σήμερα υποβλήθηκε σε γαστροσκόπηση και κολονοσκόπηση, εξετάσεις με απολύτως φυσιολογικά αποτελέσματα.


Ως εκ τούτου, ο κ. Ράπανος αναμένεται να λάβει αύριο εξιτήριο.



Ολόκληρη η επιστολή παραίτησης του Βασίλη Ράπανου:

«Κύριο Αντώνη Σαμαρά
Πρόεδρο της Κυβέρνησης

Αγαπητέ κ. Πρωθυπουργέ,


Με την επιστολή μου αυτή επιθυμώ να σας ευχαριστήσω θερμά για την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου με την εξαιρετικά τιμητική πρότασή σας να αναλάβω τα καθήκοντα του Υπουργού Οικονομικών, πρόταση που είχε τη συναίνεση και των προέδρων των άλλων κομμάτων, που στηρίζουν την κυβέρνηση σας. Στην πρόταση σας απάντησα θετικά, με πλήρη επίγνωση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η οικονομίας μας και της ευθύνης που αναλάμβανα.


Το πρόσφατο συμβάν, που οδήγησε στην εισαγωγή μου σε νοσοκομείο, δείχνει ότι το πρόβλημα της υγείας μου, δεν έχει ξεπεραστεί πλήρως. Μετά από συζητήσεις που είχα και με τους θεράποντες ιατρούς μου, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η κατάσταση της υγείας μου, προς το παρόν, δεν είναι αυτή που θα μου επέτρεπε να ασκήσω με πληρότητα και επάρκεια τα καθήκοντά μου. Για το λόγο αυτό λυπούμαι πολύ που δεν μπορώ να αποδεχτώ τελικά την τιμητική πρόταση σας.


Κύριε Πρωθυπουργέ,


Στο δύσκολο έργο που έχετε αναλάβει, για υπέρβαση της κρίσης και ανάπτυξη της χώρας μας μέσα στον σκληρό πυρήνα της Ευρωπαϊκής οικογένειας, επιτρέψτε μου να σας ευχηθώ ολόψυχα κάθε επιτυχία και να σας διαβεβαιώσω ότι, στο μέτρο των δυνάμεών μου, θα είναι στη διάθεσή σας και θα συνεχίσω να εργάζομαι για την ευόδωση της εθνικής προσπάθειας.


Με ιδιαίτερη εκτίμηση


Β.Θ. Ράπανος»





Στην επιστολή του προς τον κ. Βασίλη Ράπανο ο Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς αναφέρει τα εξής:


«Κύριο Βασίλη Ράπανο


Πρόεδρο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος


Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,


Θέλω πριν απ΄ όλα να σου ευχηθώ περαστικά για το πρόβλημα της υγείας σου. Σε ευχαριστώ για την προθυμία με την οποία αποδέχθηκες το ρόλο που σου ανέθεσα, και εύχομαι να ανακτήσεις σύντομα τις δυνάμεις σου και να προσφέρεις στην εθνική προσπάθεια.


Ξέρω ότι μπορούμε να υπολογίζουμε στις πολύτιμες υπηρεσίες σου και σε ευχαριστώ που, παρά την περιπέτεια σου, δηλώνεις «παρών».


Και πάλι με τις καλύτερες ευχές μου και τις ευχαριστίες μου.


Ο Πρωθυπουργός


Αντώνης Σαμαράς». 


http://www.real.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ