Μαχαιρίτσας: "Με τρελαίνει η άποψη ότι είμαστε ο χειρότερος λαός της γης"


Συνέντευξη στο περιοδικό «Εγώ Weekly» έδωσε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας με την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα να είναι το κύριο θέμα που απασχολεί τον καλλιτέχνη. (ΔΕΙΤΕ και ΒΙΝΤΕΟ)


«Θεωρώ κατάφωρα ψέματα όλες αυτές τις απόψεις του τύπου “Μαζί τα φάγαμε”. Ακούω συνέχεια για τα Καγιέν στους δρόμους. Οι Έλληνες μόνο έχουν Καγιέν; Στη Ρώμη, στη Γερμανία με τι κυκλοφορούν με τρίκυκλα; Ή μας τα χάρισαν και δεν το κατάλαβα; 


Μας δανείζουν για να αγοράσουμε τα πράγματά τους. Με τρελαίνει ότι επικρατεί η άποψη ότι οι Έλληνες είναι ο χειρότερος λαός της γης, ενώ οι Γερμανοί που έκαναν δύο παγκόσμιους πολέμους και έναν οικονομικό είναι ωραίοι και μάγκες», λέει ο τραγουδιστής.

Μάλιστα αποκαλύπτει ότι δεν αισθάνεται ενοχές για τα χρήματα που έβγαλε.


«Είμαι 20 χρόνια στην πρώτη γραμμή και έχω μαζέψει 300 χιλιάδες ευρώ. Αυτά είναι τα λεφτά μου. Αγόρασα μια παλιά Jaguar, μια γκαρσονιέρα και ένα μικρό σπιτάκι στην Τήνο. Εμείς δηλαδή βγάλαμε λεφτά ή οι δέκα απατεώνες από το χρηματιστήριο; 


Αλλά αυτοί δεν είναι μόνο η Ελλάδα. Βγάλαμε όλους τους Έλληνες κλέφτες. Είναι δυνατόν τόσος κόσμος που δουλεύει νυχθημερόν για ένα μισθό να είναι κλέφτες; Ας πάρουμε επιτέλους χαμπάρι ότι έχουμε κάποια δυναμική και ότι δεν είμαστε τα τελευταία τσογλάνια της Ευρώπης», τονίζει.

Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας παραδέχεται επίσης ότι νιώθει κι αυτός όλη αυτή την κατάθλιψη που έχει περιβάλει τον κόσμο.

«Κι εγώ σε κατάθλιψη είμαι. Όλοι ζούμε σε φάση κατάθλιψης. Μας έχουν τρελάνει. Αγόμαστε και φερόμαστε από τους τραπεζίτες και τους καραγκιόζηδες πολιτικούς. Όλο αυτό το θέμα είναι στημένο. Είναι ένα παραμύθι», λέει.


Μπορεί βέβαια ο Λαυρέντης να είναι οργισμένος με την όλη κατάσταση, παραμένει όμως ένας χαζομπαμπάς που αγωνιά για το μέλλον της 18χρονης κόρης του, ενώ δηλώνει πάντα ερωτευμένος.

«Πάντα είμαι ερωτευμένος. Ως πράξη δεν ήμουν ούτε υπερσεξουαλικός, ούτε αντισεξουαλικός. Ο έρωτας όμως ως συναίσθημα σε κάνει να ισορροπείς», υποστηρίζει.

Star.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης