ΚΟΤΣΑΡΙΝΗΣ: "Ποτέ δεν άσκησα το ρόλο και τα καθήκοντα που ορίστηκαν από το Δήμαρχο"

Χθες στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με μοναδικό θέμα τον προϋπολογισμό του 2011, ο πρώην Αντιδήμαρχος Αρταίων Ιωάννης Κοτσαρίνης  ζήτησε επίμονα το λόγο προ ημερησίας διατάξεως για να εξηγήσει τους λόγους της παραίτησής του. 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ αρνήθηκε και ο κ. Κοτσαρίνης διένειμε στην αίθουσα την  παρακάτω ανακοίνωση:


«Θέλω να ενημερώσω το Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και τους συνδημότες μας για τους λόγους που με οδήγησαν στην παραίτηση από τη θέση του Αντιδημάρχου.
 

Τους έχω ήδη εξηγήσει στη Δημοτική Ομάδα με την οποία εκλέχθηκα όμως θεωρώ εξίσου αναγκαίο να γνωρίσω και σε σας τι έχει συμβεί. Και το κάνω για τον επιπλέον λόγο, ώστε να μη διαχέονται προς τα έξω φήμες και διαδόσεις που καμιά σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα.
 

«Από τη στιγμή λοιπόν που ορίστηκα Αντιδήμαρχος, μέχρι την ημέρα της παραιτήσεώς μου, ποτέ δεν άσκησα το ρόλο και τα καθήκοντα που ορίστηκαν από το Δήμαρχο. Και δεν τα άσκησα γιατί ποτέ από της ουσίας δεν μου αποδόθηκαν.

Καμία συμμετοχή σε θέματα πολεοδομίας.
Καμία συμμετοχή στο σχεδιασμό και στη παρουσίαση του προγράμματος εκτελεστέων έργων.
Καμία συμμετοχή στην επιτροπή διαβούλευσης και την παρουσίαση των προτεινόμενων έργων.
Καμία συμμετοχή σε σύσκεψη υπό τον Δήμαρχο και της Τεχνικής Υπηρεσίας για τα εκτελούμενα και σχεδιαζόμενα έργα.


Αποκορύφωμα όλων, ήταν η παρουσίαση του Τεχνικού Προγράμματος, στη προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, χωρίς τη δική μου συμμετοχή, κάτι που όλοι διαπιστώσατε.
 

Ενώ όλα αυτά τα εξήγησα στη Δημοτική μου Ομάδα, εισπράττοντας την αποδοχή και τη συγγνώμη του Δημάρχου, πληροφορήθηκα ότι υπήρξε καλοθελητής ο οποίος αν και παρών στη συζήτηση που κάναμε κατασκεύασε το δικό του σενάριο το οποίο και διαδίδει προς τα έξω.
 

Το μήνυμα που έλαβα από τους συνδημότες μας όταν κατήλθα στις εκλογές  ήταν πως θα πρέπει να έχω ενεργό και όχι διακοσμητικό ρόλο.
 

Εγώ έλαβα το μήνυμα, ενώ κάποιοι άλλοι μπορεί και να μην το σεβάστηκαν…»
 

Άρτα 9-05-2011
Ιωάννης Κοτσαρίνης
Δημοτικός Σύμβουλος"


http://www.monoplio.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

Στυγνός εκληματίας ο χθεσινός ληστής στην Άρτα, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Γιώργο Ντοκομέ