ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: «Θα είμαι παρών»

«Θα είμαι παρών» δήλωσε ο Γιώργος Παπαβασιλείου, σημερινός Νομάρχης Άρτας και υποψήφιος στο Δήμο Αρταίων μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων. Το πλήρες κείμενο της δήλωσης του κ. Παπαβασιλείου έχει ως εξής:

«Το αποτέλεσμα είναι σεβαστό. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους δημότες που στήριξαν το δικό μου συνδυασμό, τους συνεργάτες μου γιατί δώσανε έναν αγώνα αξιοπρεπή, πολιτισμένο.
Ήδη συνεχάρην τον Γιάννη τον Παπαλέξη και του ευχήθηκα καλή δύναμη, συνεργασία και συμπόρευση στα μεγάλα προβλήματα του τόπου. Θέλω να δηλώσω και σ’ αυτούς οι οποίοι ενδιαφέρονται για την άλλη μέρα ότι εγώ θα είμαι παρών επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης διότι στη ζωή μου έμαθα να δίνω μάχες κι απ’ τη συμπολίτευση κι απ’ την αντιπολίτευση.

Θέλω να βοηθήσω τον τόπο γι’ αυτό εξάλλου και ασχολήθηκα σ’ έναν δύσκολο Δήμο ο οποίος έχει προβλήματα κοινωνικής συνοχής. Πρέπει λοιπόν όλοι μαζί να βάλουμε πλάτη για να μπορέσουμε να τον πάμε πιο μπροστά. Κι αυτό θα το κάνουμε. Το ‘χω υποχρέωση πρώτα στον εαυτό μου διότι υπηρέτησα Νομάρχης στον τόπο και δεύτερον απέναντι στους συνεργάτες μου με τους οποίους δώσαμε μια υπόσχεση, ότι οι εκλογές οι αυτοδιοικητικές είναι πρώτα για τον τόπο και μετά για τ’ άλλα πράγματα.

Είμαι λοιπόν στην ευχάριστη θέση να πω ότι μαζί μ’ αυτούς που εξελέγησαν θα δώσουμε τη μάχη για μια καλύτερη Άρτα, μια Άρτα καθαρή, μια Άρτα πολιτισμένη, μια Άρτα σύγχρονη, μια Άρτα δημιουργική όπως της αξίζει. Θέλω ακόμη να συγχαρώ και τους άλλους Δημάρχους που εξελέγησαν, τον κύριο Γαρνέλη, τον κύριο Γαλλίκα και τον κύριο Γιαννούλη καθώς επίσης και τον Περιφερειάρχη Ηπείρου τον κ. Καχριμάνη τον οποίον κι αυτόν συνεχάρην».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζαμπέλα, το μαργαριτάρι των Τζουμέρκων!

ΑΡΤΑ: Βρέθηκε νεκρός ο Κώστας Μάης